Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2013 12:04 - ДЕПУТАТ ЛИ?
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 5016 Коментари: 2 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ДЕПУТАТСКИТЕ КЮФТЕТА НЕ МЕ БЛАЗНЯТ

 

 От няколко медии ми се обадиха, за да ме питат дали е вярно, че ще се кандидатирам за депутат. Явно, намерил се е провокатор, който злоупотребява с името ми.

Досега съм имал десетки възможности и предложения за депутат като водач на листа, посланик и какво ли не. Винаги съм отклонявал такива предложения, тъй като политиката е колективна работа, морал и отговорност. Аз нямам такъв отбор, който да отговаря на изискванията ми, както и да приеме условията, които поставям за работа на отбора, както и разгърната програма, стратегия и национални цели за смяна на модела.

Заявявам, че нямам никакво намерение да влизам в този парламент, тъй като с влизането ми няма да мога да променя нищо, като в същото време ще бъда принуден да прикривам някои неща, които стават вътре. Извън управлението е много по-ефективно и възможно да се боря за подобряване на живота на българските граждани..

Бих се кандидатирал, ако се създаде сериозна група от подготвени хора, които имат ясна стратегия и програма за смяна на модела и създаване на истинско гражданско общество в страната.

Тъжно ми е като гледам как млади хора без опит, подготовка и качества напират да влязат в парламента и властта без да си дават сметка това, което ги очаква ако влязат в парламента и разберат, че така не могат да се променят нещата, а от друга страна ще пречат на протестиращите им колеги.

Не можеш хем да си във властта, хем да протестираш срещу нея.

Дори да имаш само един депутат.




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Така е-
27.03.2013 15:19
спор няма!
цитирай
2. blogerka - Много точно
28.03.2013 09:55
За парламента се натискат хора, които друго не могат да правят. Нищо по-различно от времето на Алеко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11735254
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031