Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2008 14:49 - Черно-кафяви СИГАНЕТА в ... черно-кафяви КАРЕТА !
Автор: lambo Категория: Политика   
Прочетен: 7189 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 29.03.2011 12:05


В последния възможен момент, преди парламентарните избори 2005 г., Ямболското мангалче Ал_Сидер, лично задрасква от листата на Атака синовете на великия българин Николай Хайтов. Той прави това тайно, без съгласието на другите членове на Коалиция Атака. 
На тяхно място Сидеров (който е син на сливенски циганин), поставя само себеподобни расови типове. Ако не вярвате, вгледайте се във фейсовете на долупоказаните деПУТати от Атака ...


image
Не е вярно че съм взел от Доган 1,6 милиона ...
той сам ми ги даде !
Не е вярно че на "оная" снимка съм до 
Али Рами ... той е застанал до мен !
Не е вярно че съм изклинчил от Военна служба ...
по онова време временно бях сляп !
Не е вярно че съм бил фотограф на ОУ-МВР 
Враца ... питайте ги, те ще потвърдят !

image
Вярно, два пъти бях депутат от СДС, демократ-нихилист,
сега пък съм яростен ултра-националист от Атака !
Но не е вярно, че през 1997 г. молех Доган ...
за избираемо място в депутатската листа на ДПС !
Ахмед Юсеин само ме клевети за горното ...
но аз няма да го съдя за клевета, защото съм добричък !

image
"Хм ... като ти прасна един ... и няма да могат да те съберат"
Но по-силно удрям, когато се отказвам от показанията си

 

image
"Господин Румен Колев, знаете ли, ще стана министър и ще ти еба путката майна! Обещавам! - Чувам, чувам ..."

image
Ееех Куба, ееех Хавана, ееех Кастро ...

image
Малки момчета, малки мишлета, с малки -ишлета

image
Цяла Варна ме знае като дребен шмекер, е и какво ?!
Бил съм ВКР - че то ако не си ченге, как ще станеш депутатин ?!



image
Била съм личната секретарка на твърдишкия циганин Георги Йорданов, дясната ръка на правешкия циганин Яшар (Т.Ж.)
Че нали трябва да се трупа опит ?! Всякакъв ...

Това е съвсем накратко моралния облик на ултра-псевдо-националистите от Атака, "борците" срещу Олигархията.
Но ... особено показателни са характерните ромски, не-български и не-европейски черти на тези типажи.  Нима мислете, че този подбор, и то на расова основа е случаен ?!!!

В прочутите 20 точки на Атака, преди парламентарните избори 2005, номер 11 гласеше:  
"Програма за преодоляване на демографския срив сред българите." 
Някой да е чул за такава програма? Нещо повече! Минаха вече над 3 години в Парламента и нито един от горните "Йяръпшани",
нито един път не си е отворил устата по този проблем.
Ако някой чака от тях, да видят демографската катастрофа на българската нация, и да предложат спасително Решение ...
Мно-о-о-о-го ще има да чака !

Защото е казано -
"Кръвта вода не става"



Тагове:   атака,


Гласувай:
1



1. анонимен - Грозни
01.02.2010 09:14
На всяка снимка има грозни лица на мутри.
цитирай
2. lambo - Не само грозни,
01.02.2010 09:32
но и с характерни ромски черти
цитирай
3. анонимен - Грозни
01.02.2010 10:09
Съгласен съм с теб ламбо. Тези хора нямат право да се занимават политика. И без това ни е мътна водата, няма нужда още да съ мъти.
цитирай
4. анонимен - udu ir
03.02.2010 21:19
каквото и да казваме истината е една,че само плямпаме , както плямпаме от векове , а всички които са отстоявали правдата и истината са вече мъртви и изопачената ни история и българското ни безхаберие и безличност ги е забравило !!!
цитирай
5. анонимен - "CHICHE"
04.02.2010 17:01
ПРОПУСК СЪДБОВЕН - ОТСЪСТВА ДЕПУТАТКАТА ЦВЕТА - ПОТРЪПВАМ ОТ ПОГНУСА!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lambo
Категория: Политика
Прочетен: 3559660
Постинги: 217
Коментари: 2709
Гласове: 4524
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031