Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2010 21:56 - Пристигна "отговора" от Брюксел, относно Прагът в БРУТО
Автор: lambo Категория: Политика   
Прочетен: 9620 Коментари: 14 Гласове:
1

Последна промяна: 22.01.2010 22:01


Драги читатели на блога ! Както знаете на 14 Ноември 2009 г. изпратих запитване до Европейския парламент, отдел "Кореспонденция с граждани", относно законноста и справедливоста на наложения през 2002 г. Праг в БРУТО, срещу получаването на детски, от тогавашното правителство на Симеон СаксКобургготски и Ахмед Доган. С този Праг са спрени детските на над 500 000 деца на порядъчни данъкоплатци. Сегашното правителство на Бойко Борисов ОСТАВИ този праг в сила. Запитването съм го публикувал тук в моя блог на 2 Декември 2009 г. 

Вчера, на 21 Януари 2010 г. най-после получих  очаквания отговор. Ето го :



"Уважаеми господин Ламбуров,    Поради неизправност на системата за компютърна обработка на данните, която използваме, обработката на Вашите писма се забави. Моля да ни извините за това.   Въпреки интереса, който представлява представения от Вас проблем, трябва да Ви информираме, че правомощията на Европейския парламент за строго ограничени от европейските договори. Повдигнатият от Вас въпрос не е от компетенцията на Европейския съюз и неговия Парламент. По силата на принципа на субсидиарност компетентни в тази област са националните органи на страните-членки.   Разбира се, че ако желаете, можете да изпратите Вашите разяснения на европейските депутати, членове на Комисията по заетост и социални въпроси към Европейския парламент.

С уважение
: Марияна Делийска  Редактор    Европейски Парламент  Главна дирекция за Председателството Отдел "Кореспонденция с граждани"

Вие коментирайте този "отговор". За мен е ясно едно.
Тези които командват в София, командват и в Брюксел.
   


Тагове:   Брюксел,   Относно,   Отговора,


Гласувай:
1



1. gothic - Ламбо, това е хавата! Роби форевър. ...
22.01.2010 23:04
Ламбо, това е хавата! Роби форевър... Аз съм непоправим патриот, работя в държавно учреждение за жълти стотинки, само защото са ме учили така, да служа на България. Но всъщност служа на феодали и сатрапи. И, мамка му, ще направя всичко което е по силите ми, за да убедя сина ми (сега шестгодишен), че трябва да напусне тази територия като порасне. НА ВСЯКА ЦЕНА!!!
цитирай
2. lambo - до Готик
23.01.2010 09:56
Интересното е, че когато става въпрос за "правото" на "трайно-безработните" цигани и циганки-"самотни майки", да получават цял живот помощи и детски на наш гръб, същия този Европейски парламент дава заповеди и нареждания на София.

Но когато работата опре до правата на работещите данъкоплатци ...
изведнъж се оказва, че България е напълно независима от Брюксел !!!
цитирай
3. zabylgarite - Готик
23.01.2010 12:11
Готик да ти е жив и здрав брат.Моя син е на 4.
Бог да ви пази! Бети им майката на политиците,има за какво да се живее и да се радваме.Бог е добър и е близо.Ние само привидно зависим от изродите-политици,а всъщност зависим от Бога.Да си таковат таковънката изродите!!!!!
цитирай
4. анонимен - ARRI
24.01.2010 09:05
Тези за,които говориш управляват не само Брюксел,а света.
цитирай
5. анонимен - Съвет
25.01.2010 20:06
Един познат даде следния съвет:

Таман си започнал, не ти трябва да спираш. Даже са ти казали къде е фронта на действие! Аз например много рядко съм бил упътван към кого да отнеса някой проблем. Почвай с писмата и не забравяй да споменеш няколко "по такива" имена, до които също ще изпратиш писане/жалба/въпрос.
Щом като те пращат до евродепутати, прати и в двата лагера и добави, че въпроса е поставен и пред "конкуренцията им". И те са като нас, бързо им се изпотяват ръчичките. Cool
Много хубаво са започнали да те бламират даже, те са длъжни. Но и ти си длъжен да достигнеш яснотата в тази точка. Не очаквай да задвижиш тая тромава и тежка бюрокрация от първия път.
Прави като мен, вземай някой за пример. И аз съм псувал и съм се ядосвал на измекяри. Но винаги си спомням онова филмче Изкуплението Шоушенк. Smile Оня изрод изписа хиляда писма, но накрая си получи кашоните с книги и грамофонни плочи. Знам, че е измислен герои, но всъщност така се прави. Казвай си, че винаги имаш 15 минути свободно време за кореспонденция и толкова. Терора остава за тях! Никак не им е приятно, когато ОТНОВО получат неудобно писмо, повярвай.
цитирай
6. lambo - до номер 5
25.01.2010 20:45
Не съм и помислял да се отказвам. Ще им ходя по нервите докрай. Докато не издържат и не изкрещят.

И всички писма ще ги публикувам тук. Иначе ще потънат в зоната на здрача.
цитирай
7. eltimir - Трайно безработните
28.01.2010 00:34
Аз съм трайно безработен, но досега не съм получил и една стотинка от тая скапана държава. От 1992 година насам само епизодично съм намирал работа и то не по моя вина. Последния път, когато търсих ми отговориха, че от ДАНС са им наредили да не ме назначават, тъй като съм съден и съм лежал в затвора. Да, съден съм през 1978 година по чл. 108 от НК за антикомунистическа пропаганда. И заради тази присъда не мога да започна работа. Писах до къде ли не - без отговор.
Дъщеря ми доскоро беше също безработна. Работи само нейният съпруг. Имат малко дете и тя веднъж беше кандидатствала за помощ. Откали с мотива, че е моя дъщеря.
Е, в каква държава живеем и на тая нещастна територия има ли изобщо държава? А пък ЕС си е Еврейски Съюз, на тях не бива да разчитаме. Поне такова е моето мнение.
Ломба, препоръчвам ти да видиш сайта ми:
http://eltimir.ucoz.ru/
Блога вероятно го знаеш, но там не пускам всичко. Давам много информация и не е зле да се знае.
цитирай
8. lambo - до Елтимир
28.01.2010 09:45
Първата инструкция на ЦРУ - София, след като наследява България от КГБ е била ТОЧНО в тоя дух:

"Участниците в анти-комунистическата съпротива, както и партийни членове и безпартийни, които преди 10 Ноември открито са изразявали независими или критични мнения,
В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ ДА НЕ СЕ ДОПУСКАТ ДО ВЛАСТА"

В основата на тази Инструкция според мен лежи, не толкова договорката между ЦРУ и ДС,
а страха на новите ни господари, от независими, горди и неподчиняващи се на всяка власт хора.
цитирай
9. eltimir - Съгласен
28.01.2010 10:09
Съгласен съм на 100%. Виж какво казва Сабина, вдовицата на Едуард Генов:
http://eltimir.ucoz.ru/news/sbina_genova_eduard_ne_beshe_zhelan_v_blgarija/2009-12-25-762
Само където Сабина забрави да спомене как Еди го вкарали в затвора и в САЩ. За неподчинение на полицаи. А пък Гришата Симов сега гледа крави на село. Друга работа за него няма. При мен е кофти, че на терасата в тъпата панелка и добитък не мога да гледам. Все пак аз вярвам, че има изход от ситуацията и мисля, че вече знам какъв е изходът.
lambo, само искам да те помоля за повече подробности относно тая инструкция на ЦРУ, техната верица ЦРУшата! Може и в Лично съобщение. Засегнат съм пряко и твърде болезнено. Не е празно любопитство.
цитирай
10. demograph - LAMBO, КАТО КАЗВАШ А, КАЖИ И Б
05.02.2010 22:03
Ето на това писано от теб, дай коректния източник! Иначе излиза, че си червен провокатор:
"Първата инструкция на ЦРУ - София, след като наследява България от КГБ е била ТОЧНО в тоя дух:

"Участниците в анти-комунистическата съпротива, както и партийни членове и безпартийни, които преди 10 Ноември открито са изразявали независими или критични мнения,
В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ ДА НЕ СЕ ДОПУСКАТ ДО ВЛАСТА"

В основата на тази Инструкция според мен лежи, не толкова договорката между ЦРУ и ДС,
а страха на новите ни господари, от независими, горди и неподчиняващи се на всяка власт хора."
Покажи основанието на това твърдение. ЛИЧНО АЗ СМЯТАМ, ЧЕ СИ ЦИТИРАЛ КГБ. ЗАщО ПОДМЕНЯШ КГБ С ЦРУ?
цитирай
11. анонимен - ЦРУ срещу България
07.02.2010 00:20
ЦРУ срещу България
http://istinata.livejournal.com/18432.html

Комунистическите US шпиони
http://erigkan.ucoz.ru/news/2009-07-05-224

Червената симфония
http://istinata.livejournal.com/21382.html

Американската революция в Русия
http://grigorsimov.blog.bg/politika/2010/01/06/amerikanskata-revoliuciia-v-rusiia-izvadka-ot-knigata-na-sto.467482

Eustace Mullins
Записки американского патриота
http://zarubezhom.com/Mullins.htm
цитирай
12. анонимен - Циганите са роднини на жидовете?
15.02.2010 12:43
Циганите са роднини на жидовете?

Вот ещё сообщение от аспиранта: "только проживая в Испании, обнаружил интересный пролаз: помните французские сигареты Gitanes (Цыган)? Так и по-испански gitanes = цигане. Теперь вспоминаем заменяемость Т на Д, и получим ЖЫДанов из местных хитанов... Не упоминая уже о том, что мноие из них по Климову деформированы, ни один не работает, ВСЕ торгуют наркотиками и используют дыры в системе Seguridad Social (Social Security), получая пособия на мервые души и чужих детей".

Видите, Уотсон, как взимозаменяется: житане, жиданы, цыгане, жиганы - всё. получается одно и тоже слово.
http://zarubezhom.com
цитирай
13. eltimir - Цигани и евреи
15.02.2010 13:58
Май има нещо вярно. В една своя песен Вили Токарев пее: "Страхувах се да ходя в нашата синагога. Веднъж един кон там ме настъпи но крака..." Те и нашите мангалски роми от цигански произход си вкарват конете в апартаментите. Гледам, че и във форума на нашия сайт има нещо по въпроса:
http://eltimir.ucoz.ru/forum/5-183-1#844
цитирай
14. анонимен - Интересен торент
17.02.2010 23:16
Когато няма събития - няма. Ама като почнат, спиране няма. Насочиха ме към интересен клип:

http://nanoset.net/torrent/21/21/141491/svatba%20ful%20wmv

Този клип е бил поставян на много места из Мрежата и отвсякъде е бил трит. Не знам доколко ще се задържи и тук. Ама ние ще си го дръпнем и ще си го имаме. Вземе ли се под внимание съдържащата се в него информация, много ботевградски велможи трябва да заминат на кратко приятелско посещение в Софийския Централен Затвор. При своя Дон Цици. Впрочем той също е един от героите на клипа. Отделно пък ще се занимаем с още един бандит, кметчето на Монтана, дърт комуняга. Ще видите документи, заради които властите в Монтана убиват осмелилите се да протестират. А МВР в бандитостана, носещ по навик името Булгейрия не съществува. Мутрата Цветанов не се трогва от убийствата на бедни хора, той брани само богатите. Значи ще се наложи да се справяме сами.

Сега нямам време, рожден ден е на дъщеря ми. Внучето също е тук, та станах разноглед, като сватбата на Фигаро съм. Ама новините почват да валят като водопад. Леден за едни и горещ за други. А ние ще сме като туристите на Ниагарския водопад. Ще се наслаждаваме на красивата гледка.

Приятели, ще ви бъда искрено задължен, ако разпространите този торент или клипа, съдържащ се в него навсякъде, където се сетите. Искам голяма суматоха в Ботевград.
http://eltimir.ucoz.ru/news/interesen_torent/2010-02-17-825
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lambo
Категория: Политика
Прочетен: 3555852
Постинги: 217
Коментари: 2709
Гласове: 4524
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031