Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2010 11:14 - No Comment - Браво Ани, Браво Цолова !
Автор: lambo Категория: Политика   
Прочетен: 49604 Коментари: 75 Гласове:
42

Последна промяна: 29.10.2010 17:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Вчера 1 Юний, бе Празника на детето ... Нещо повече - най-после даже платиха и мизерните детски от 35 лв. на майките - етнически българки ! Които трябваше да бъдат дадени, предишния месец Май. Парите преведоха едва след протестите, на майките в Русе, Силистра, Пловдив, София и т.н. За които протести БНТ и БТВ останаха слепи и глухи ...

Колкото до тези 550 000 бели деца, които вече 8 години са със спрени детски, поради фашисткия антибял праг от 350 лв. БРУТО - там няма никакъв проблем с изплащането ... Както би казал Йосиф Висарионович -
"НЯМА ДЕТСКИ - НЯМА ПРОБЛЕМИ"

Етническите цигани Амет Исмаил (Доган), Волен Сидеров, Иван Костов, Шимон Дянков (Фройнд) и др. се изпокриха в дън земя. Нали по-големите детски на техните циганчетата, които са по 59,15 лв. за всяко дете + 78 лв. за майките им месечно, ОТД-А-А-АВНА  СА ИЗПЛАТЕНИ. Там забавяне няма !

Без капка свян обаче, другите държавни мъже се впуснаха да участват в разни "мероприятия", по случай датата : 
- Президентът Седефчо на посещение в Александровската болница, по повод пускането на Очна дигитална система
- Премиерът Борко в Народния театър, главен зрител при връчването наградите  на успелите български деца, от фондация "Димитър Бербатов"
- Министър Найденов открива детски празник във Варна
- В Деня на детето, министър Тотьо посети Дом за деца, лишени от родителска грижа във Враца.

Е-е-е за това последното ми е думата. Снощи гледах филма
" No Comment " на Ани Цолова. Който бърка с пръст точно в тази рана. За "лишените от родителска грижа" деца. Как тъй "лишени" ба Тотьо ?! Стига с тия лукави евфемизми ! " Изоставени и захвърлени " деца, а не лишени ! Разбра ли г-н Министре ? Знам, че пак ще се направиш на глух ...

Защото когато има престъпление, има и извършители. Кои са извършителите в случая ? Родителите ?! Да, това е прекия и немного-задълбочен отговор. Но защо тези "родители" изобщо раждат деца, за да ги захвърлят ?! Я си размърдай малко сивото вещество, Г-н Тотьо ! 

Ами толкова е просто ... Има поне 5 вида детски плащания, които се дават първоначално. Циганките взимат тези сладки парички, след това захвърлят детето на грижите на държавата (тоест на данъкоплатците), после  раждат следващото. И пак ... и пак и т.н. до края на света. Кои са тези 5 първоначални плащания :

1) 150 лв. еднократно при бременност, 45 дни преди раждането
На тези пари имат право само "неосигурените" майки, тоест циганките !

2) Еднократната помощ при раждане на дете -
250 лв. при първо, 600 лв. при второ и по 200 лв. за всяко следващо.
Само тези помощи се получават от всички майки.

3) 100 лв. месечно през първите 12 месеца на детето.
И на тези пари имат право само "неосигурените" майки, тоест циганките.

4) Допълнителни 24,15 лв. към детските от 35 лв., така че общо да са 59,15 лв. 
И отново на тези пари имат право само "самотните" майки, тоест циганките.

5) 78 лв. месечно за самата "самотна" майка
- тоест циганката. Но само през първите 3 години на детето ! Обаче докато изтече този срок тя ражда друго, и така си продължава тези 78 лв. поне 20-30 години напред !

Господин Министре, спрете горните привилегии. И петте Тотьо, и петте. Така ще бъде пресечена из дъно, икономическата причина да се раждат деца заради пари, и след това да бъдат захвърляни, като мръсни котетата.

ПАРИ ЗА РАЖДАЕМОСТ ДА СЕ ДАВАТ, САМО СЛЕД ЗАВЪРШЕН ПОНЕ 8-ми КЛАС НА РОДИТЕЛИТЕ !
Защо след 8-ми клас ? Прочети член 53, ал.2 от Конституцията, г-н Министре, и ще разбереш защо !

Да се плащат само месечни детски, до завършване на средно образование. Еднакви за всички, без подоходен праг. И до 3-то дете или раждане. Детските да бъдат поне базови 50 лв., което все пак е по-малко от сегашните 59,15 лв. на циганчетата. И да бъдат диференцирани по следния начин :

- 25 лв. месечни детски, от раждането до започването на училище
- 50 лв. месечни детски, от 1-ви до 8-ми клас
- 75 лв. месечни детски, от 9-ти до 12-ти клас


Направете горното г-н Министре, и всичко ще бъде в ред. Гаранция ви давам.

Допълнение : Г-жа Цолова, в края на вашия прекрасен филм вие сте написали :
"За тази нечовешка безотговорност, няма наказан нито един родител ! "
Удивителната накрая, означава че се учудвате. Няма какво да се учудвате. Проверих членовете и параграфите на :
- Закона за закрила на детето
- Семейния кодекс
- Наказателния кодекс
 
Ниикъде г-жа Цолова няма текст, който да визира, камо ли да определя като престъпление, изоставянето на деца. Това е положението Станойке ... Пропуснали са гадовете, т.е. "ЗАКОНО-ТВОРЦИТЕ"

image

image
Сватбата на 11-годишната родилка Кортеза. Нито една ромска двойка не подписва гр. брак, за да взимат по-големи помощи и детски, като "самотни" майки.

image
Раждат непрекъснато, докато тялото им откаже


image
Малолетните родилки раждат много недоносени бебета. Всеки кувьоз струва на данъкоплатците, по няколко хиляди евро !

image
Децата раждащи деца, "даряват" България с огромен брой нещастни същества. С различни вродени заболявания и малформации, те също тежат на данъкоплатците.

image

image

image

image

image

image




Гласувай:
42


Вълнообразно


1. анонимен - Наистина
02.06.2010 11:32
трябва спешно да се вземат мерки ,за да се прекрати порочната практика деца да раждат деца,които после не искат да гледат.
цитирай
2. lambo - до номер 1
02.06.2010 12:00
Аз съм написал какво трябва да се направи. Отдавна обаче си задавам един проЗД въпрос

Защо Генералния секретар на БКП преди 10 Ноември, Президенти, Премиери и Партийни лидери след 10 Ноември са ...

ВСЕ от ЦИГАНСКИ ПРОИЗХОД ?!!
цитирай
3. анонимен - Докато не се намеси държавата, така ...
02.06.2010 13:26
Докато не се намеси държавата, така ще е. Българското население ще намалее, а неграмотните и малотетни, раждащи само заради помощите, ще се увеличават.Тежко ни!
цитирай
4. анонимен - към Ламбо
02.06.2010 13:45
браво!Как ми прочете мислите-и не само моите сигурно! Но нашите гласове са гласове в пустиня-кой го е грижа! На управниците им са нужни тъпи избиратели които да купят с две кебапчета
цитирай
5. анонимен - Поздравления за смелостта!!!
02.06.2010 14:02
Поздравления за смелостта!!!
цитирай
6. eien - Покъртителен постинг!
02.06.2010 14:22
С много въпроси и без отговор
цитирай
7. nefelin - Браво Ламбо
02.06.2010 14:44
Това е истината , трябва да бъдат спрени паразитите , биле те цигани турци или българи .И то за всякакъв вид социално подпомагане .
цитирай
8. koki4e - Напълно си прав.
02.06.2010 15:16
Подкрепям всичко ,което си написал,но кой ще те чуе?
цитирай
9. анонимен - Браво за коментара!
02.06.2010 15:28
Това,че циганите масово оставят децата си в домове но взимат парите за тях е очевадно.Моите детски не мога да ги взимам, защото надвишаваме мин.праг, освен това децата ми като мамймуни трябваше да искат присъствени бележки от секретарката на у-щето,за които всеки път децата ми са питани-,,Аби вие нямате ли пари в къщи, за едните детски ли сте?,,
Дали някога българите ще престанем да бъдем дискриминирани в собствената си държава?А циганите са толерирани,циганите които не се интегрират в ничия дължава, а са обособено общество, със собствените си закони и обичаи?Кой ще го прекъсне този порочен цикъл?
цитирай
10. анонимен - Друго предложение
02.06.2010 15:29
Нека се въведе опитът на Франция - там детските са под формата на данъчни облекчения. При три деца семейството!!! се освобождава от данъци. Така няма да се стимулира животът от социални помощи или безбрачното съжителство и ще се подпомагат наистина тези членове на обществото, които допринасят с нещо за неговото развитие.
цитирай
11. photon - Имам и друго предложение
02.06.2010 16:00
Никакви детски за деца които освен, че не ходят на училище не покриват и някакъв минимум от знания. Примерно поне 4 на матурите или успех над 3,50 след всяка учебна година. В добавка и поведението да им е на средното или най- високото ниво. Наистина да се взимат от тези дето имат потенциал да са граждани които ще дърпат страната на пред. А не както е сега. Хубава стъпка беше това, че накараха безработните да работят 14 дена в месеца за да си получат помощите. Още малко смелост се иска обаче. Да започнат лека полека да се решават проблемите.
цитирай
12. kleopatrasv - Аплодисменти от мен!
02.06.2010 16:04
Много добри предложения!
цитирай
13. анонимен - ХОРАТА СА ГО ИЗМИСЛИЛИ.....НИЕ ОТКРИВАМЕ "ТОПЛАТА ВОДА"!
02.06.2010 16:05
Хората в Европа са го измислили!Не е нужно да си блъскате чугунените картуни!
Просто ползвайте Европейския опит и знания! Хората ви го дават-даже ви и финансират!
цитирай
14. анонимен - Я па тия!
02.06.2010 16:05
анонимен написа:
Докато не се намеси държавата, така ще е. Българското население ще намалее, а неграмотните и малотетни, раждащи само заради помощите, ще се увеличават.Тежко ни!

Коя държава бре? Къде виждаш държава? Те държавите са наоколо, тук е добре организиран хаос, който е под контрол!
Ако все пак и тук понякога се случва нещо добро, то не е благодарение на създаданите условия, а въпреки тях...
Ще се оправи България, ама друг път! Оставаме си само история...
цитирай
15. haralanov - Пропуснал си
02.06.2010 16:12
А етническия циганин Георги Седефчов Първанов?
цитирай
16. анонимен - ДА,ДА,ДА
02.06.2010 16:18
БРАВО,не бих могла толкова точно и кратко да формулирам мислите си,защото пристъпвайки към тази тема се оплитам в емоции
цитирай
17. анонимен - Нека се запитаме дали циганина е ...
02.06.2010 16:18
Нека се запитаме дали циганина е човек? Кой човек би изоставил децата си? Кой човек би живял като животно в бараки напомнящи удивително на кочини? Кой човек би накарал децата си да проституират за да може той да си клати краката по цял ден? Кой човек смята децата си стока? Кой човек смята за нормално да стане родител на 12 години? Кой човек смята за нормално да живее ден за ден? Мога да напиша и още, но ще спра. За мен тези получовеци, трябва да бъдат изселени в резервати, където да могат свободно и без да обезпокояват нормалните хора да се отдадат на животинската си природата! И не, не съм расист просто мразя паразити, престъпници, проститутки, просяци и т.н.
цитирай
18. анонимен - Действие му е майката!!!
02.06.2010 16:42
100% съгласен с всичко написано. Проблема е, че само написано тук няма да помогне. Нямам никаква престава какво трябва да направим за да подобрим полужението но предлагам някои който знае да ни организира и се действа!!! В крайна сметка ще е глупаво ако след 50 години тая държава се казва "Циганария" и всички в нея живеят на гърба на помощи я от някакви остатъци я от ЕС или където и да е.
цитирай
19. karambol5 - Много добри предложения ! Поздр...
02.06.2010 16:45
Много добри предложения ! Поздравиления за написаното !
Филмът на Ани много ми хареса !
цитирай
20. анонимен - Трябва постоянно да им се натяква
02.06.2010 16:58
Трябва постоянно да им се натяква на тия хрантутници дето ни управляват и са там благодарение на нашите гласове, да направят нещо по въпроса. Чашата вече прелива, няма оправия с тия цигани. Или да спират да ръждат или на сапун
цитирай
21. demonwind - Кастрация му е майката!
02.06.2010 17:14
По този начин ще се спре появата на бял свят на мъченичета, които не са виновни, че са жертва на пиянски цигански секс! Ще се спре и паразитирането от страна на този етнос върху редовия български данъкоплатец (визирам в това число и многото цигани, които живеят пълноценно, много добри хора са и също са жертва на своите сънародници). Само с методите на хщф д-р Йозеф Менгеле можем да се оправим с тази сган! Жалко за децата - няма нищо по-чисто и свято от детето, независимо от пол и цвят на кожата!
цитирай
22. анонимен - kukoto
02.06.2010 17:17
Браво за коментара на един от най сериозните проблеми на България-ромското население. Само с икономически мерки може да бъде спрян този процес и никой не може да ни обвини в дискриминация на малцинството,което много скоро ще стане мнозинство. В един Китай успяха да отрегулират този процес но ние в Бълхария се правиме че той не съществува. Необходим е много сериозен дебат по този проблем и решителни действия от законотворците.
цитирай
23. анонимен - НЕКА ДА НАПРАВИМ НЕЩО!
02.06.2010 17:17
Здравейте,
интеренсно е това което сте написали тук. Ако цифрите са верни, мисля че се съборат над 200лв месечно, и еднократна "помощ" в размер 400лв. При това парите са само за неосигурени, каквито вероятно са 99.99% от циганите/ромите в България.
Какво можем да направим?
Можем да идем при депутат, които е представител на нашия регион и да му споделим за тези нередности. Да се внесат поправки в закона, тези детски да се полчуват при определни условия. Да пишем с сайта bg-mama. където майките-българки ще ни помогнат с идеи. ДА НАПРАВИМ НЕЩО, ЗА ДА СПРЕМ ЦИГАНИЗАЦИЯТА НА БЪЛГАРИЯ!!!
цитирай
24. анонимен - Трябва да взимаме брадвите и секирите вече
02.06.2010 17:19
То не бяха комунисти сини зелени десни леви всяква гама цветове.Предлагам вече народа да се вдига както в Ромъния и да си оправим държавата да им вземем краденото до сега.След това да се направят закони но не като сегашните да си имат вратички да ни правят на луди.Грабвайте кирките няма оправия тази държава аз съм на 30г колко да чакам да се оправи чакаме чакаме ще има да чакаме...
цитирай
25. анонимен - нищо ново под слънцето
02.06.2010 17:20
Най странното е, че на обществото се вменява вина за положението на циганите. Псевдотолерантността граничеща със слабоумие и манипулации обхваща все повече хора. Днес споделих с един познат позиция сходна на тази в статията и бях наречен расист и, че ми е промит мозъка. Нямам думи просто. Става въпрос за човек с образование работещ на висока длъжност в сериозна американска фирма.... :(
цитирай
26. iliyata - Вярно ли е това?
02.06.2010 17:31
Не знаех, че при помощите има такова разделение - осигурени и неосигурени. Ако е така, това е недопустимо. България ще се превърне в развъдник, колкото и грубо да прозвучи това. Не че имам кой знае колко против ромите, но повечето от тях наистина раждат деца с тази цел. При все това тези нещастни деца с нищо не са виновни. Браво за постинга.
цитирай
27. mrazekoff - Браво, много добре си го казал,
02.06.2010 17:34
но Тотю какво мисли по въпроса? Нали, ако направи нещо по този въпрос и на следващите избори той ще е при нас, т.е. извън далаверата. Аз мисля, че за депутати трябва да се избират такива, като теб, които имат гражданска (държавническа) позиция, а не като тези кратуни, които са постоянно на кокала и все парадират със своята компетентност.
Ще се радвам, ако някой истински българин направи нещо за да ни се облекчи положението по този въпрос. Много искам тези предложения да ги популяризираш и да застанем много хора зад тях, че да се размърда това заспало общество.
Благодаря ти за позицията, желая ти много успехи на това попприще!!
цитирай
28. анонимен - Съгласен съм напълно
02.06.2010 17:49
Само един коментар до Lambo - статията ви насажда расова и етническа нетърпимост, ако прегледате пак Конституцията ще видите че и за нея е понаписано нещо. А иначе не само циганките раждат на този принцип - доста българки го възприеха успешно, което е най-страшното.
цитирай
29. анонимен - Не те ли е срам, 28и?
02.06.2010 18:12
анонимен написа:
Само един коментар до Lambo - статията ви насажда расова и етническа нетърпимост, ако прегледате пак Конституцията ще видите че и за нея е понаписано нещо. А иначе не само циганките раждат на този принцип - доста българки го възприеха успешно, което е най-страшното.

Хайде стига с тази псевдотолерантност! Да не би мангалите да са толерантни към законите в България? Да не би да са толерантни към българите? Не! За каква толерантност говориш? От много толерантност я докарахме до там всеки седми в България да е мангал. Българите бягат от България, защото тя е майка само за циганите, за българите е мащеха!
цитирай
30. анонимен - az
02.06.2010 18:23
bravo.bez komentar.
цитирай
31. анонимен - Изтрезнейте,бе хора!
02.06.2010 18:30
Подкрепям изразеното тук мнение.Хораааа,страшно е и ще става все по-зле.Тия неграмотни хора трябва да се ограничат,те трябва да работят и както казва мой познат:Тия хора,щом нямат образование и не могат да работят,конкурирайки се с нас,тогава отиват на къра да копаят.Яко бачкане,а не да се шляят по цял ден по улиците,да просят,да карат децата си да им осигуряват пари.Работа му е майката! Както ние работим денем и нощем,така и те ще се трудят като нас.Имаше една стара поговорка-Който не работи,не трябва да яде!!!Това е истината!Тук няма дискриминация,няма расизъм,а има защита на моите и вашите интереси,защото тези хора ядат и пият от нашите пари!!!!И ако аз си съдирам задника от работа,за да може моето дете да има дрешка,играчка,някой лев за образование ,то тия хора не правят това.Затова всички заминаха в чужбина,защото не си пазим нашите права и блага,нашия интерес.Все да сме толерантни към тях,а те в очите ни псуват,проклинат и крадат!
цитирай
32. анонимен - vie ste ludi be, edin den kakto ia karat prosto ste ostaneme bez cigani i evrei. i posle ko she praime?
02.06.2010 18:33
Neka razdat-nali urodite umirat po-byrje.
i na jenskite deca i jenskite babeta da se blokirat furnite za opi4ane na bebeta.
da ima zapushat kanalite i da im napylniat matkite s mravki spermoiadki, ha ha ha
цитирай
33. vestvi - Изхода?
02.06.2010 20:07
Терминал 2.
цитирай
34. lubima - Подкрепям изразеното тук мнение. ...
02.06.2010 20:19
анонимен написа:
Подкрепям изразеното тук мнение.Хораааа,страшно е и ще става все по-зле.Тия неграмотни хора трябва да се ограничат,те трябва да работят и както казва мой познат:Тия хора,щом нямат образование и не могат да работят,конкурирайки се с нас,тогава отиват на къра да копаят.Яко бачкане,а не да се шляят по цял ден по улиците,да просят,да карат децата си да им осигуряват пари.Работа му е майката! Както ние работим денем и нощем,така и те ще се трудят като нас.Имаше една стара поговорка-Който не работи,не трябва да яде!!!Това е истината!Тук няма дискриминация,няма расизъм,а има защита на моите и вашите интереси,защото тези хора ядат и пият от нашите пари!!!!И ако аз си съдирам задника от работа,за да може моето дете да има дрешка,играчка,някой лев за образование ,то тия хора не правят това.Затова всички заминаха в чужбина,защото не си пазим нашите права и блага,нашия интерес.Все да сме толерантни към тях,а те в очите ни псуват,проклинат и крадат!

анонимен...подкрепям те!Напълно съм съгласна и с мнението на Ламбо....и ако често се говори за това, ако не се говори само тук...убедена съм, че ще има резултата!Това не може да продължава вечно!
цитирай
35. net - Не трябва да се мълчи, нито да се говори, а да се действа.
02.06.2010 22:18
Може да ме обвинят в расизъм, в цинизъм, в неетичност.
Но искам да попитам първо- Къде са многобройните служители на Агенция за закрила на детето. Къде е моралът на положилите хипократова клетва. Как може тази Агенция да затваря очи при явно нарушаване правата на децата. Всички от тази агенция са за съд. Да допускат деца да раждат деца. Слепи ли са. Няма ли кои да защити правата на малолетните, станали без да разбират „майки”. Защо законодателството ни работи като воденица без вода – едно кречетало, нищо повече. Къде са наказателните мерки за родителите, допуснали нарушаване детството. Защо няма наказание за лекарите, констатирали и консултирали малолетни, но не информирали агенцията за защита на децата.
Защо няма ограничителни мерки- да имаш дете-значи, да поемеш отговорност. Да съзнаваш и желаеш дете, когато си на 16 години, но имаш ли възможност да отгледаш това дете? Ако бъдещите родители не докажат, че могат да осигурят финансовата издръжка на детето си- ами просто- няма да има дете.
А за многодетните майки. Е тук вече минавам в настъпление.
Дойде при мен майка да защитавам правата и. Лишили я от полагащите и се обезщетения. Започнах да разнищвам. И убедена- има право на обезщетение. Но задавам въпроса кое дете е по ред, за да предявим иска- 13 то. Зави ми се свят. 7 дни работни през живота и. И то за да има право на майчинство. Междувременно вече беше станала баба. Едно дете дала за осиновяване. По кодекса нямаше право на повече обезщетения. Дори, ако се захванеше някой оправен служител на Осигуряването, тя трябваше да връща неправомерно получените обезщетения до 2 г на предишните деца. Семейството си бе направило добро планиране. Майчинството изтича и се появява ново бебе. След 2 години тази едва движеща се жена бе родила още две деца. Е къде са тук лекарите. Защо не са приложили методи, за които знаем, че се правят, така, че жената да се чувства пълноценна, но без да е застрашена от повече бременности, застрашаващи и собственият и живот.
цитирай
36. net - Не трябва да се мълчи, нито да се говори, а да се действа.
02.06.2010 22:22
Не виждат ли една „машина за производство на деца” Деца, които веднага трябва да бъдат поети от Агенцията, защото и в дъжд и в студ и в пек са на улицата и просят, пред гробищата, на центъра. На никой не му прави впечатление, че някой нямат и 7 години, доверчиво са хванали „батко” който им купува вафла и после ги води в къщи. Изтръпвам от погнуса.
Моралисти! А аз съм била жестока?
Изтръгването на децата от тази зловредна среда и отглеждането им в нормална семейна среда- това е разковничето. Никакви домове. До 6 месеца в дом и на другият край на страната- да забрави и близки и роднини, да се интегрират, да се възпитат, да им се изгради ценностна система в едни нормалин семейни отношения.
цитирай
37. анонимен - ПЕТИЦИЯТА - http://www.bgpetition.com/badeshte-za-decata-na-bulgaria/index.html
02.06.2010 22:54
БРАВО ЛАМБО.

ДА ОСИГУРИМ БЪДЕЩЕ ЗА ДЕЦАТА НА БЪЛГАРИЯ -ПЕТИЦИЯ.
http://www.bgpetition.com/badeshte-za-decata-na-bulgaria/index.html РАЗПРОСТРАНЕНИЕТО НА ЛИНКА Е АБСОЛЮТНО ПОЗВОЛЕНО! )))))
-ЗА МАЙКА БЪЛГАРИЯ! РАЗПРОСТРАНЕНИЕТО НА ЛИНКА Е АБСОЛЮТНО ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО.)))

НИЕ ИСКАМЕ МАСОВОТО ИЗГРАЖДАНЕ НА ДЕТСКИ ПЛОЩАДКИ В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ-ПЕТИЦИЯ.
http://bgpetition.com/ZA-IZGRAJDANETO-NA-OBEZOPASENI-DETSKI-PLOSHTADKI/index.htm


Ако искате в България да се изградят масово обезопасени детски площадки, си изберете една молба- жалба от тук:
http://grajdanskoobshtestvo.bulboard.com/viewtopic.php?f=2&t=36
и изпратете на кмета на столицата тук:
http://www.sofia.bg/virtdelovodstvo.asp или по email тук: <primeminister@government.bg>
цитирай
38. анонимен - от баламурник към баламурниците
02.06.2010 23:09
Нещо не мога да схвана какви са ви тезите . Това е така от 100 и пет години .. триста и двайсе години назад никой не го е променил а Вие обвинявате бате Борко и шишон дянков .. тъпаци сте големи !!!! ама много големи !!!! ЗАБРАВИХТЕ ДОГАНЩИНАТА КОЯТО окраде ВСИЧКО. ТОВА ПРОТИВ КОЕТО негодувате не е дело на сегашните ЛАПАЧИ които са на кормилото на подводницата а е ДЕЛО НА ПРЕДИШНИТЕ !!!! НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ДОГАН !!!! ПОМНЕТЕ ГО !!!! ВРЕМЕ Е ДА ДОЙДЕ ВРЕМЕ РАЗДЕЛНО !!!!!И ДА ИЗРЕЖЕМ ТУМОРА .. С ЛЪК И СТРЕЛИ АКО ТРЯБВА !!!!
цитирай
39. анонимен - Гоце и Доган
02.06.2010 23:11
да не забравяме че и гоце е част от плана ;-)
цитирай
40. анонимен - Много сме!
02.06.2010 23:38
Оказва се, че сме много, да направим и една фейсбук група, и там да се трупаме. Всеки нормален човек вижда какво става, но си мълчи, защото ни обвиняват в расизъм и тем подобни. А от материала на г-жа Цолова се вижда, че ромите имат потенциал да стават личностти при нормални условия...така че, да дадем шанс и на ромските деца да живеят нормално.
цитирай
41. lubitel - Много добре е формулиран проблема в блога
02.06.2010 23:52
Много добре е формулиран проблема в блога и аз подкрепям мнението на lambo.
Родителите трябва да са отговорни за живота на децата си!
Изоставянето или нарушаването на правата на децата трябва да се третира от закона като престъпление и да се наказва.
цитирай
42. анонимен - Съвет
03.06.2010 03:34
Недейте толкова остро да критикувате управниците заради циганите, за да не си навлечете яда на Световния Синедрион!...
цитирай
43. анонимен - старта е добър
03.06.2010 04:47
Геноцидните детски. 35 пв плюс подписи при 200 лв сметка за ток и 100 лв сметка за парно. Ако имате и наем. Това е да си майка в България. Системата направо е подготвена за да ви изпъди на запада да бършете лайна и да праите минети на старите расисти там
цитирай
44. анонимен - ай сиктер на Западния Робовладелец
03.06.2010 04:50
Много ви е страх от световните робовладелци. България може да се оправи и без тях в Новия СССР! Който да й защищава правата, суверенитета и да й изгради една ама най-елементарна соц. мрежа, която "демокрадЦите" за 20 години "не можаха" със скапаните си западни дипломи!
цитирай
45. анонимен - Срамота! Западно-циганския геноцид прокуди многодетната майка да робува на запада
03.06.2010 04:55
Извинявай, но циганите са разрушили и ограбили къщите на всички села в Северо-западна България. Квартали които са били чисто български, там собственичките-вдовици са изнудвани да си продадат къщи с кухни, гаражи, яхъри за 1000 лв! Ако не щат - ела да ви заведа в с. Мърчево, в с. Септемврийци - всичко е порутено, ведно с циглите и покъщнината е на леш 2 метра нанесен все едно 30 тонови тротиови бомби са гърмели у всяка стая. Къщите са необитаеми. Собствениците им са умрели из старчески домове от мъка и яд. За това твоята кирлива Световна Общественост е глуха, няма и сляпа!
Елате в гр. Вършец. Центъра. Къщи на емигранти - българи работещи в София и в Испания. Там са се самонанесли цигани. Полицията не може да им каже нищо.
Да не говорим за ровченето на боклук и разнасянето на найлонки и боклуци и разпръсването им из квартали на гр. като Монтана и за бандите, дето с каруци по цял ден мъкнат врати и прозорци от вилната зона на уплашените българи и заплашват с куки, ножове и револвери пазаруващите до Кауфланд български майки и техните деца! Няма полиция! Няма закон! В коя западна държава световните палачи биха им позволили подобна слободия?!? НЯма такъв филм на Запад! А за Българите - джордж Сорос и ДемокрадЦите командват, гербовистите. Може!? Да ви еба мамата робска долна продажна
Срамота
Западно-циганският геноцид прокуди бълг. многодетна майка да робува без стотинка на Запада! И уби родителите, окраде домовете им
цитирай
46. semtomovi - Шведите ритат всичко чуждо у гъза
03.06.2010 05:01
Виж за недоносените и за недъгавите не съм съгласна. Случват се и в най-доброто семейство! Това и на теб може да ти се случи, не само на ромите
Не забравяйте, че в Западна Европа българите сме по-зле третирани от Цигани. Поне нас в Швеция ни третираха като последно качество хора. Елате на сайта ни да прочетете как се държаха с децата ми - отглеждаха им червеи в органите за донация. Отказаха ни инфекц. лечение по време на остра хелминтозова сем. епидемия приписвайки ми я като Фобия от червеи и внушения, укривайки 12 хелминтни проби - доктори и соц. служителки. Това ако станеше в БГ циганите от отдавна да са осъдили БГ в Страсбург. Но за Шведските емигранти Страсбург, ЕС и света нехаят. Елате за това да се запознаете на нашия сайт за липсата на чов. права. Но нещастните деца които се раждат недоносени се случват и у нас. И то предимно заради стрес и мизерия. А не от етнос. Иначе в БГ има прекалено много западни трески за дялане. Спор няма. Българите да си поемат управлението в свои ръце а да не чакат да им дърпат все от вън ушите. Шведите никога не се дават като нас на никой чужденец ни най-малкото да им се меша!
цитирай
47. semtomovi - Следдемократичния период ни стори Белите Роби на ЕС
03.06.2010 05:05
Ами де факто, за 20 години никой политик не се осмели да изгради най-елементарна социална мрежа за болните, майкие, старите. Без такава държавност няма да има и ще сме единствено евтина продоволствена база за евтина работна ръка (бели роби) за ЕС!
цитирай
48. semtomovi - Швеция е рай за цигани и албанци
03.06.2010 05:07
Ами, виж, деца за пари се раждат днес. В Русия, например.
В ШВеция детските добавки започват от 4/тото дете (по-солидни). До трето са много мижави. Затова аз с трето дете попаднах в полезрението на соц. служби и ми триха 6 години сол на главата защо не съм го абортирала. Но на цигани и албанци в Швеция много се радват. Позволяват им по 15 деца и те живеят в просторни 10-стайни апартаменти, ако си плюят родината и величаят всичко шведско (е условието). Та, ако искат нашите цигани да се надигнат- та там, щото шведската демокрация е само за тях изнамерена и устроена.
цитирай
49. анонимен - принудителна стерилизация в Швеция за роми до 1979 г във всички държ. учреждения е имало
03.06.2010 05:12
Искам да добавя че Швеция е държава, която до 1979 г. е стерилизирала насилствено 63 000 жени - бедни и чужденки. И сега го правят. но скрито, като у моя случай. можете да четете повече преводи от шведски език на сайта ни. Заповядайте!
цитирай
50. анонимен - жалка картинка е бившата държава България днес Горко й
03.06.2010 05:15
Не мисля, че това в България днес има изобщо и "зачатък" на държава. Всичко е разтурено. това е една зле организирана хаотична престъпност, където циганите и мафиотите играят централна роля, а и простаци, съседи с битови кражби и заплашителни разни. това никъде не би се търпяло по света. Само у нас се шири. щото се подкрепя от западните организации. За убитите и изнасилени бълг. вдовици не се пише нито говори на запад. Филми и книги у бГ за тях никой не прави. Драсне в. Монтпрес някои и др ред и до там. Цент. телевизии ги е страх да не им счупят камерите. Туй-то
цитирай
51. анонимен - Западните социални департементи са Курва днес
03.06.2010 05:18
Кофтито също е, че тази ТЪРГОВИЯ С БЕБЕТА е съвсем законова у западните държави. Шведите, напр нямат право по закон да изоставят собств си деца, нито имат дом Майка и дете. По закон си купуват чужди. И вече парите като играят роля, то бедните разтурени като нашата, държави, са принудени да си продават децата на Богатите. Това е СвръхПроституция от западните социални служби и от социалните им департементи. И трябва да бъде незабавно прекратена. Това не е начина. Да се бие ножа в гърба на едни държави, за да расте нативитета на други!
цитирай
52. valtos - браво. братче
03.06.2010 08:30
да ме прощаваш уважаеми, ама толкова си изплющял, че не събрах кураж да те дочета. Искренно се надявам, че си етнически това, за което се вълнуваш и дано това да ти даде мир. Личнo aз смятам да се вълнувам от други важни за мен неща и дано с това не те обиждам или ощетявам. Готин ден и не се тревожи за етносите толкова - в годините това се е намествало без нужда от интервенция
цитирай
53. lambo - до valtos - Твоето уверение не ме успокои ни най-малко
03.06.2010 08:38
valtos - "Готин ден и не се тревожи за етносите толкова - в годините това се е намествало без нужда от интервенция "

Ако няма интервенция, до 2050 г. нас просто няма да ни има. На всяко родено българче (което ще емигрира) се раждат 4 циганчета.
Които не само че не емигрират, а само след 11 години почват да раждат нови себеподобни.

Хубаво е да си заравяш главата в пясъка, но не е хубаво че отвън остават да стърчат задните ти части, и то в изкл. удобна поза.
цитирай
54. basst - От годините не вземам детски - по...
03.06.2010 09:27
От годините не вземам детски - поради същата причина с минималния праг....
Обвиняват ни, нас, българите, в расизъм по отношение на ромите, но мисля, че е точно обратното....
Получават детски, за огромният брой деца, които раждат, и за които не могат да се грижат, не могат да образоват и които използват, за да просят и по този начин да се издържат чрез тях......не работят, опрощават им се сметките за ток, без образование, но с огромни претенции по отношение на работата, която им се предлага......Има и изключения, но много рядко!!! Всички знаем за какво "иде реч", но никой нищо не прави по въпроса, защото така им "изнася" на "управляващите"...
Страхотен пост! Поздравления!!!
цитирай
55. анонимен - мнение
03.06.2010 10:18
В България всичко това се толерира, защото на управляващите (тук нямям предвид само политиците) им трябва безмозъчен и многоброен електорат и това е най лесният начин да го имат. Всички цигански банди, които се занимават с джебчийство, проституция, наркотици, кражби в България и Западна Европа се покровителстват от българи на високи постове... от къде да дойде в такъв случай волята в управляващите за промяна... та кой от тях ще тръгне срещу собствените си интереси...
полицията едва ли ще направи нещо по въпроса... по-скоро трябва да имаме силна разследваща журналистика, която да излага на показ тези хора, защото тъпите и контролирани BTV, BNT и NOVA играят по свирката на босовете...
цитирай
56. lambo - до 55 - Циганските банди у нас и в Западна Европа
03.06.2010 10:49
Знаеш ли най-новото ? Досега тези мургави бандити не получаваха социални помощи, заради едно условие в ПП на ЗСП, а именно :
"Хора пътували на собствени разноски в чужбина през последните 12 месеца, нямат право на соц. помощи"

Ееее СЕГА ВЕЧЕ ИМАТ ПРАВО !!!

От преди 2 седмици, горния ограничителен текст Е ОТМЕНЕН
Нямал пари ли Бойко !!! Хайде де !
цитирай
57. amsh - храним циганите - спонсорираме геноцида над българите
03.06.2010 12:05
На управляващите им трябва електорат, който за кюфте и бира гласува за когото му кажат. Затова има и декада за ромите, организации за защита на малцинствата и други такива. Да е чувал някой да има нещо такова за защита правата на българите? Да има направено нещо такова, което от мнозинство да ни запази да не се превърнем в малцинство? Не, аз поне не съм чувал. Ако това не е геноцид?
цитирай
58. анонимен - .....
03.06.2010 12:25
Браво! Аз съм на мнение, че не е достатъчно само да не се съгласяваме с положението, а е време да го променим. Как ще стане това - ами всеки българин, който е гражданин на тази държава, нека осъзнае своята позиция в обществото, че има право на глас. Просто нека да направим нещо, че да ни чуят онези, за които сме гласували да "творят" законите на своята Татковина. Онези, които би следвало да служат на нас, а не ние на тях. Така че - аз съм "ЗА" промени например в НК изоставянето като деяние на деца от родителите - да бъде криминализирано. Трябва нещо да се направи. Но стига сме чакали някой друг да го направи! Хайде заедно да направим нещо. Мисля, че първо трябва да започнем от това - да кажем нашата гражданска позиция.
цитирай
59. анонимен - до lambo - 56
03.06.2010 12:49
хе, хе, мой човек, камък ми падна от сърцето, като разбрах това! Сега ще мога да обиколя света на свои разноски, без да се притесня, че ще ми резнат 70-те левчета дето ми ги дават (със закъснение) за двете ми дечица. :-)
А относно политиците е време да започнем да ги избираме по качествата им и по съвестта им, за да сме сигурни, че и те ще гласуват така в парламента - по настоящем ги избираме по партийна линия и те гласуват така - 'ан блок'. Мисля, че само така ще можем да променим законите, така, че да работят в наша полза, а не за "елита" и циганите.
Между другото родния ми град Добрич малко по малко се превръща в цигански град и заприличва на Разград или Търговище. Всички млади българи излизат от там и се насочват към по-големите градове (вкл. и аз) или чужбина, а циганите се умножават с всяка изминала година. При последното ми посещение там (24 май) бях направо потресен - 70-80% от хората по улиците на празника на българската култура не бяха с български произход :-(
цитирай
60. анонимен - Все още има надежда!
03.06.2010 19:25
http://www.youtube.com/watch?v=lSIfEBnmlrM
http://www.youtube.com/watch?v=JjIZqK7vlPY
Все още има надежда! Спомнете си за генерал Франко и генерал Пиночет! Те не стояха като овце отстрани да наблюдават, как наследството на техните страни и народи бива разрушавано от левичарско-либералните дегенерати-сатанисти. Взеха оружие в ръка и смачкаха дегенератите! ТОВА Е СПАСЕНИЕТО! ВОЕНЕН ПРЕВРАТ! Сигурен съм, че в Европа и Америка все още има генерали-патриоти, които с удоволствие ще смачкат дегенератско-педофилско-педерасткият Нов Световен Ред.
цитирай
61. анонимен - Напред, воини на Христа!!!
03.06.2010 19:32
НА ОРЪЖИЕ!!! Нека спасим Майка Европа! Да спасим България! Да спасим нашите деца и внуци!!! Напред, воини на Христа!!!

http://www.youtube.com/watch?v=m3TBgtxumhs
Human Fortress – Defenders Of The Crown

Templars of steel, Knights of the cross
Unite our armies to honour our God
Holy land, we are marching on
Ten thousand men, beneath the ashes of Jerusalem

God sons ask for thyself to honour Jesus majesty
We shall return proud from the sea
Richard the Lionheart, the emperor of that century
Fought fo the cross, for Cristianity

We are there to fight – Defenders of the crown
With the legion of our God – We will conquer Ascalon
Even cities like Acre, Jaffa and Jerusalem
Cannot break us iron men – We”re defenders of the crown

We proudly sail across the seas
Muslim invaders bow down to your kness
With a great king upon our side
The Lionheart – This leadership will tear them all apart

Richard the Lionheart took part in the third great crusade
Fought forces of mighty Saladin
Richard the Lionheart, the emperor of that century
Fought for England – For territory

We are there to fight – Defenders of the crown
With the legion of our God and our military sound
Our forces will unite with our strengh and might

Lionhearts men’’s blood paved the legend – Sacral quest Jerusalem

For such a brave and noble men king Richards death come soon
An arrow strike brought forth his doom
Richard the Lionheart, the emperor of that century
Legendary buried in Fontvraud Abbey

цитирай
62. анонимен - ПЪРВО ДА СМАЖЕМ МАСОНСКАТА ИЗМЕТ
03.06.2010 19:37
анонимен написа:
хе, хе, мой човек, камък ми падна от сърцето, като разбрах това! Сега ще мога да обиколя света на свои разноски, без да се притесня, че ще ми резнат 70-те левчета дето ми ги дават (със закъснение) за двете ми дечица. :-)
А относно политиците е време да започнем да ги избираме по качествата им и по съвестта им, за да сме сигурни, че и те ще гласуват така в парламента - по настоящем ги избираме по партийна линия и те гласуват така - 'ан блок'. Мисля, че само така ще можем да променим законите, така, че да работят в наша полза, а не за "елита" и циганите.
Между другото родния ми град Добрич малко по малко се превръща в цигански град и заприличва на Разград или Търговище. Всички млади българи излизат от там и се насочват към по-големите градове (вкл. и аз) или чужбина, а циганите се умножават с всяка изминала година. При последното ми посещение там (24 май) бях направо потресен - 70-80% от хората по улиците на празника на българската култура не бяха с български произход :-(

Толкова ли си наивен, говориш за избори? Политиците не ги избират, тях ги назначават!!! Демокрацията умря през Втората Световна Война! Демокрация може да има само в държави, населени от бели хора, изповядващи християнството! Демокрация няма в чифутските бардаци, където белите хора са подложени на заличаване. ПЪРВО ДА СМАЖЕМ МАСОНСКАТА ИЗМЕТ, и след това ще възстановим демокрацията!
цитирай
63. анонимен - коментар
04.06.2010 09:20
анонимен написа:
анонимен написа:
хе, хе, мой човек, камък ми падна от сърцето, като разбрах това! Сега ще мога да обиколя света на свои разноски, без да се притесня, че ще ми резнат 70-те левчета дето ми ги дават (със закъснение) за двете ми дечица. :-)
А относно политиците е време да започнем да ги избираме по качествата им и по съвестта им, за да сме сигурни, че и те ще гласуват така в парламента - по настоящем ги избираме по партийна линия и те гласуват така - 'ан блок'. Мисля, че само така ще можем да променим законите, така, че да работят в наша полза, а не за "елита" и циганите.
Между другото родния ми град Добрич малко по малко се превръща в цигански град и заприличва на Разград или Търговище. Всички млади българи излизат от там и се насочват към по-големите градове (вкл. и аз) или чужбина, а циганите се умножават с всяка изминала година. При последното ми посещение там (24 май) бях направо потресен - 70-80% от хората по улиците на празника на българската култура не бяха с български произход :-(

Толкова ли си наивен, говориш за избори? Политиците не ги избират, тях ги назначават!!! Демокрацията умря през Втората Световна Война! Демокрация може да има само в държави, населени от бели хора, изповядващи християнството! Демокрация няма в чифутските бардаци, където белите хора са подложени на заличаване. ПЪРВО ДА СМАЖЕМ МАСОНСКАТА ИЗМЕТ, и след това ще възстановим демокрацията!

Прав/а си! За да ги смажем, обаче, трябва първо да ги разобличим, защото много хора по света са слепи за това, което се случва... а това е най-силното им оръжие - манипулацията. В този свят истинското бойно поле са умовете на хората - който успее там да спечели битката и да ги контролира, то той контролира света...
цитирай
64. анонимен - ПРЕДЛОЖЕНИЕ
04.06.2010 11:16
НЕКА ДА НАПРАВИМ ПОДПИСКА ДА ПРЕДИЗВИКАМЕ РЕФЕРЕНДУМ И ДА РЕШИМ ПРОБЛЕМИТЕ С ЦИГАНИТЕ САМИ ДОКАТО ОЩЕ СМЕ ДОСТАТЪЧНО НА БРОЙ . НАПРАВИМ ЛИ РЕФЕРЕНДУМ НЯМА КАК УПРАВЛЯВАЩИТЕ БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ ОТ КОЯ ПАРТИЯ СА ДА НИ ПОПРЕЧАТ. ТАКА Е В ШВЕЙЦАРИЯ ВСИЧКО СЕ РЕШАВА С РЕФЕРЕНДУМ ОТ НАРОДА. ХАЙДЕ ДАЙТЕ ПРЕДЛОЖЕНИЕ ДА ЗАПОЧНЕМ ДА СЪБИРАМЕ ПОДПИСИ ЗА ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНИ НЕЩА . ПЪРВИЯТ ПЪТ КАТО ГО НАПРАВИМ СЛЕД ТОВА ЩЕ Е ЛЕСНО . УТЪПКАНА ПЪТЕКА. ХОРАААААААААААААААА НЕКА ГО НАПРАВИМ ТОВА Е КАУЗА ЗА КОЯТО СИ СТРУВА ДА РАБОТИМ И БЪДНИТЕ ПОКОЛЕНИЯ ЩЕ НИ БЛАГОТВОРЯТ. ВСЯКО ЕДНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА РЕФЕРЕНДУМ, НО ЗА ДА ГО ПРЕДИЗВИКАМЕ ТРЯБВА ДА СЪБЕРЕМ ПОДПИСИ , АКО НЕ БЪРКАМ 500 000 ЗА ДА НЕ МОГАТ ЗА ДА БЪДАТДЛЪЖНИ ДА ГО ПРОВЕДАТ .
цитирай
65. анонимен - точно
04.06.2010 11:19
точно така референдум му е майката , давайте какво чакате има ли юристи блогъри кажете какво се иска къде и кога ГОТОВ СЪМ
цитирай
66. gabar4eto - Zdr
05.06.2010 23:52
Tezi tuk -tolkova anonimni -izpitva6tiq apatiqta si ot sobstvenata si nekadarnost , na koito vse nqkoi im e vinoven i tai kato ne mogat drugo tragnali da hapqt jalkata si skotska osoba i sega se se6tam za birnika i bai Goergi za agnetata , ama vie nqkoi li darjahte ta ne si hvanahte agne.I za6to vse romite sa vinovni , za6to vse turcite sa vinovni , ako naistina ste doblestni grajdani na Balgariq pone tuk se pokajete koi ste i kakvi ste .Haide da ne pi6a pove4e gluposti za6toto ne e priqtno , a tezi koito podarjavat na omrazata i na radikalizma za6to ne go i...........
цитирай
67. lambo - до 66 - Циганите не са виновни
06.06.2010 16:44
Не е виновен този който яде баницата, а този който му я дава
Виновни са политиците-престъпници, всичките от цигански произход
Които взимат данъците от нас, за да хранят с тях своите съплеменници

- Цигани винаги е имало ...
- Циганите никога не са работили ...
- Циганите никога не са плащали данъци ...
- НОооо сега за пръв път им плащат, заради това че са данъко-НЕплатци
цитирай
68. анонимен - Старият фермер.
18.06.2010 20:29
Циганите са плевелите на нивата. Ако няма политици, които да се погрижат за културното растение то изостава в развитието си. Гюрлюка /плевела/ го потиска и то / к. р./ постепенно изчезва. Ако сте пътували с влак София -Бургас,непосредствено след Сливен северно от ж.п. линията ще видите загиваща млада овощна градина. Преди няколко години беше образцова.Сега няма стопанин и гюрлюците необезпокоявани си растат. Така е с нашата държава. Тъжно е ,но нашият народ е на изчезване. Неведнъж срещам емисари които издирват имената на дядовците и прадядовците на циганите, за да им "обесняват", че са "турци".В Северна България румънските цигани, са обявени за влиси , от румънски националисти, а нашата южна съседка ги обевява за турци, понеже имената им някога били турски.Няма сила която да спре заличаването на народа ни...
цитирай
69. анонимен - не съм знаел за диференцираното ...
12.07.2010 22:10
не съм знаел за диференцираното отношение за самотните и неосигурени майки !!!
това си е поредната гавра с българите като нация !!
не трябва да толерираме такива положения .
за съжаление повечето ми познати казват : "мен не ме е зор ", т.е. не ги интересува .
затова сме в това положение
цитирай
70. demonwind - Поздрави за всички мързеливи и крадливи "роми"!
13.07.2010 09:54
http://www.vbox7.com/play:d52ef041


Neulich hab ich auf dem Dachboden 'ne Kiste entdeckt
Die hat mein Grobvater '45 da versteckt
Drin war'n all die schonen Sachen aus der guten alten Zeit
Und oben drauf lag Opa's Uniform bereit

Opa war Sturmfuhrer bei der SS
Opa war Sturmfuhrer bei der SS
Opa war Sturmfuhrer bei der SS
Sturmfuhrer, Sturmfuhrer bei der SS

Bei 'ner Panzerdivision war Opa einst dabei
Man hat aufgeraumt in der Russerei
Kein Politkommisar kam ihnen davon
[Denn fur Bolschewiken gab es kein Pardon / denn wer Bolschewike war, der hatte schon verlorn]

Drum freut's mich heut auch jeden Tag enorm
Seh' ich meines Grobvaters alte Uniform
Dann seh' ich auf der Mutze den Totenschadel blitzen
Und weib, dab all die Schweine bald schon wieder flitzen

Denn der Enkel wird Sturmfuhrer bei der SS
Der Enkel wird Sturmfuhrer bei der SS
Der Enkel wird Sturmfuhrer bei der SS
Sturmfuhrer,Sturmfuhrer bei der SS
цитирай
71. анонимен - Не знам дали т. нар. план РанЪт за ...
21.07.2010 11:26
Не знам дали т.нар. план РанЪт за унищоението на българите е истина, но ако е, то тогана се провали първоначалния му план и циганизацията изглежда е новата му насока.
цитирай
72. анонимен - Не мога да си обясня иначе нехайс...
21.07.2010 11:32
Не мога да си обясня иначе нехайството на всичките ни управници досега, граничещо със съдействие за увеличаването на този проблем. И все пак сами ако не се надигнем и не си помогнем по този начин за решаването му, няма кой да ни помогне. И никой няма да ни е виновен за това, на което обричаме държавата и децата си, освен самите нас. И ние ще сме тези, които те заслужено ще проклинат след време заради овчото ни бездействие. Тогава, когато вече е късно.
Глобално погледнато, законите на Дарвин влизат в сила и тук. Оцеляват по-силните, умните и приспособимите, а овцете са обречени да изчезнат с времето...
цитирай
73. анонимен - от жоро джендов
01.12.2010 14:25
ламбо, в петък 10.30 ще бъда в тв СКАТ
надявам се, че няма да имаш ншщо против да използвам материали и от твоят блог
темата е :
Трябва ли да се плащат детски надбавки за повече от три деца?
чао за сега
цитирай
74. demonwind - Жоро, не съм Ламбо,
01.12.2010 17:27
ама направо ти отговарям - трябва, но ако са чисти БЕЛИ БЪЛГАРИ! За "българите" второ и трето качество - помощи само при първо дете, при второ - спиране и на тези за първото, при трето - КЪРПЕЛ!!! Тук, разбира се, не влизат тия 4-5 % от боята, които имат желание, образование, добър социален статус, възможности и поемат отговорност за отглеждане на поколението. Успех!
цитирай
75. анонимен - big ass mp3
24.09.2011 21:03
Thank you!!!! 1000 times!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lambo
Категория: Политика
Прочетен: 3572413
Постинги: 217
Коментари: 2709
Гласове: 4524
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930