Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2007 16:49 - ЗА БЯЛАТА МАЙКА 10 лв. НЯМАТ, НО ЗА МУРГАВАТА 800 лв. НАМЕРИХА
Автор: lambo Категория: Политика   
Прочетен: 49220 Коментари: 75 Гласове:
3

Последна промяна: 08.12.2008 18:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

   Не знам дали забелязахте, как бързо и ловко циганско-хазарската тричленка (Доган + Станишев и Кобурга) използваха залисията между двата тура на изборите и пробутаха макро-рамката на 
Бюджет 2008 ?
   Това бързане да се изпозва разсейването на публиката преди втория вот, ме направи подозрителен и след малък анализ на бюджета в демографската област, открих причината. 
И ще попитате коя е тя ..
   Горе посочените цигани и хазари, нанасят последен, решителен и съкрушаващ удар върху бялата, не-циганска раждаемост.

   Спира се напълно С.П.О. - (Семейно подоходно облагане) от което по разбираеми причини се ползваха само белите данъкоплатци.

   Рязко се увеличават плащанията "на калпак" 
- детските помощи по ЗСП -
 
(Закона за социално подпомагане) и ...
- детските надбавки по ЗСПД 
(Закон за семейни помощи за деца)
От горните две детски помощи се ползват почти само мургавите не плащачи на данъци и осигуровки,  пак по разбираеми причини.

   Ще се поясня ... В двата горни закона има прагове за получаване на детски помощи и надбавки. По този начин белите семейства се лишават от стимули да раждат. За да се оправдаят и обосноват тези прагове са използвани лукави евфемизми. Ще посоча някои от тях:
"не работи и не плаща данъци"  = "няма доход"
"върти черен бизнес и не плаща данъци"
 = 
"няма доход бруто"
"работи като роб по 10 часа дневно за 80 евро чисто на месец"
"има доход 200 лв. бруто"
"отказва да работи"
= "трайно безработен"
"не си плаща тока, водата, данък сгради и такса смет"
по закон "няма къща"

   И така, с помощта на долните диаграми ще онагледя горната схема ... 
         Ето "движението"  - 2007 г. > 2008 г.
image
image   
image       
image  

Съкращения в диаграмите: 
 - С.П.О. = Семейно подоходно облагане
 - ЗСПД = Закон за семейни помощи за деца
 - ЗСП = Закон за социално подпомагане

   Както виждате през 2007 г. всяко циганче получава по 61.30 лв. месечно от данъците на белите роби, а бялото дете ако родителите му имат нещастието да работят за над 200 лв. бруто - само 10 лв. месечно.
   През 2008 г. даже и това вече е само мечта.
Всяко циганче по 80 лв. месечно, а бялото дете  0 лева.
   Така му се пада, щом родителите му са абдали,
 да плащат данъци и осигуровки ...

   Но и това не е всичко. Бялата майка обикновенно има само 1 дете, а мургавата "самотна" майка - нормално 10
   И какво излиза ...
   За българката държавата няма 10 лева и ги спира ... , 
   но за десетте деца на циганката изведнъж намира 800 лв. всеки месец !!!



Тагове:   майка,   намериха,   МУРГАВАТА,


Гласувай:
3


Вълнообразно


1. анонимен - Нормално е...
02.11.2007 17:13
Управляващите не се страхуват, че избирателите ще намалеят, тяхния електорат са онези с 10-те циганчета и се увеличава...
цитирай
2. gothic - Напълно съм съгласен с Lambo, а н...
02.11.2007 17:19
Напълно съм съгласен с Lambo, а най-вече с анонимния коментар. Целта е изцяло политическа. Като я насложим с узаконяването на изборния туризъм през лятото и картинката става ясна. най- добре ще е на следващите избори ВСИЧКИ да отидем да гласуваме. Само това е начина тия отрепки да не припарят в вече в парламента....
цитирай
3. анонимен - И още за приоритетите на правителството
02.11.2007 17:55
Орешарски се опитва да намали данъка върху хазарта, без да го е грижа сега за икономическата стабилност и макрорамката.
цитирай
4. dara33 - Страхотна статия
02.11.2007 18:13
си написал!
цитирай
5. gothic - Явно
02.11.2007 18:15
тия лайна тълкуват понятията "икономическа стабилност" и "макрорамка" както им оттърва...време е и ние да се оттървем от тях....
цитирай
6. marty - Поздрав за постинга !
02.11.2007 18:42
Толкова съм бясна, ядосана и отчаяна, че не знам какво да кажа точно тази вечер.
Страшно е!
цитирай
7. анонимен - Нека ви!
02.11.2007 19:00
Като не ходите да гласувате, какво искате. Много ясно, че ще се грижи за избирателите си властта.
цитирай
8. анонимен - аз гласувах
02.11.2007 19:09
Гласувам винаги,, за да мога да се противопоставя на оная пасмина дето само лежат и мрънкат за пари. Много е жалко това, което се случва....не мога да намеря думи за да изразя колко съм вбесена от "политиката" на това подобие на правителство. Само не мога да разбера защо още ги търпим?!
цитирай
9. mitternacht - ние,
02.11.2007 19:16
българите, просто сме дискриминирани.Това е.
цитирай
10. dara33 - В БЪЛГАРИЯ
02.11.2007 20:21
ВСИЧКИ СМЕ БЪЛГАРИ!
Да сте чували някой циганин, китаец или индиец, или какъвто било там да живее в Америка и да се нарича с друго име освен - американец? Нека се изясним - роми, и изповядващи други вероизповедания, но с българско гражданство са българи! Колкото до това, че има дискриминация по отношение на някои от българите е съвсем вярно. Всъщност мисля, че бг политик днес прави геноцид и е на принципа - който оцелее ще го бъде, а който не - кучета го яли. БГ политик доказа, че е неспособен да управлява и да мисли за народа си през всичките предходни години до днес. Незнам кога ще се оправим. Българина масово не гласува и знаете ли защо? Обезверен е. А няма нищо по - страшно от народ без вяра. Вече му е безразлично кой ще го краде, като няма закони и власт на място. Целево се противопоставят различни слоеве на обществото с цел отвличане на вниманието от наболелите и съществени проблеми. Колкото до постинга на анонимен - защо търпим? Мисля, че на народа липсва лидера с нужните качества. Народът ни, за да се вдигне му трябва или нов Левски, или ще си търпи поне още 450 500 години. Казвам го с огромна болка на сърце. Боли ме за България като виждам какво се случва. Боли ме за българина, който е подложен на ненормални условия на живот и лъган непрестанно, че това е нормално, че заплата от 180 лева или такова майчинство е достатъчно за да оцеляваш, а същевременно на депутатите да не им стигат и по 1000 лева заплата. И да търсят законово начини да вземат и още, и още от джоба на обикноввения платец. Абе, оправия няма. Сещам се за една песен на Тодор Колев: Кога ще ги стигнем американците?
С извинение, че ще перефразирам: не американците, а кога ще стигнем европейците, като достойни хора и част от Европейското семейство? Като нация, която е дала много на света впредвид културата, науката и изкуството. Българина заслужава да живее достойно! И ако на управленеца му липсват сетивата да го проумее да си отива отгоре, защото българина търпи, но до време. Нека помни и не забравя това. А търпението му вече е изчерпано! Мисля до краен предел, или поне почти до краен предел...Мислете му, властеимащи, защото идва вашия ред и ще се налага да отговаряте за деянията си пред ВАШИЯ НАРОД!
цитирай
11. lambo - Като всички сме българи защо само ромите раждат ?
02.11.2007 20:29
Защото получават над 85% от майчинствата и детските, без да плащат нищо !
На всеки 100 родени деца 75 са циганчета ...
Това е резултата от горе-описаната политика

Или не трябва да се прави разлика между децата и всички да получават помощи,

или диференцирането да е в обратна посока ...
който отказва да плаща в общата социална каса,
няма да смучи от нея ...

Така виждам аз СПРАВЕДЛИВОСТА ...
цитирай
12. анонимен - s
02.11.2007 20:44
браво
цитирай
13. dara33 - СПРАВЕДЛИВОСТТА
02.11.2007 20:44
Е ХУБАВО НЕЩО!

Мисля, че като говориш за помощи имаш предвид смешните детски надбавки от 18 лева за първо и 20 за второ дете и т.н. Мисля, че този вид надбавки трябва да получава всеки родител независимо от това дали е със заплата 200 лева или 800 лева. Не да има разделение между работещите и неработещите, и протипоставяне на отделните прослойки на обществото. Мисля, че не по 18, а и по 180 лева да ги направят няма да са достатъчни да покрият елементарните нужди на подраствощото БЪЛГАРЧЕ!

Нужна е политика действена в името на народа, а не срещу народа.

Съгласна съм: цит.: "Или не трябва да се прави разлика между децата и всички да получават помощи,

или диференцирането да е в обратна посока ...
който отказва да плаща в общата социална каса,
няма да смучи от нея ...

Така виждам аз СПРАВЕДЛИВОСТТА ..."
цитирай
14. errorreport - Браво, Ламбо
02.11.2007 20:57
Страхотна статия!
Защо ли не четем тези неща и по вестниците, господа журналисти и издатели?
Кога ще престанете да промивате мозъците на хората, вместо да ги учите да мислят?
Четете какво е написал Ламбо и плачете за бъдещето на собствените си деца, за което отговаряте лично с всеки свой лъжлив и платен ред!
цитирай
15. stone - хайде малко пък аз да ги защитя
02.11.2007 21:04
сега, щом веднъж се е родило циганчето, трябва някой да го издържа, нали. все пак 21-ви век не може хора да умират от глад. вариантите са:
- да се вкарват в интернати (ще струва повече от 80 лв. на месец)
- да не им се плаща нищо (цената за обществото - под формата на престъпления и безредици, които тези гладни циганчета ще предизвикват - ще е пак над 80 лв.
- да се плаща по някой лев на майките им с надеждата, че ще ги дават за храна и ще ги пращат на училище.

тук не коментирам дали майка им и баща им ще ползват парите за ракия, хероин и т.н. и ще пращат циганчетата да просят, вместо на училище. доколкото знам, в такива случаи трябва да им спрат по помощите, и социалната служба е отговорна за това.

за българите с доход над 200 лв. - вярно, че това е смешен доход и не стига за отглеждане на деца, но пък с 0 лева доход е още по-зле. държавата има ограничен бюджет и явно са сметнали, че не могат да помогнат на всички, а само на най-бедните (циганите).
цитирай
16. lambo - Между другото колкото циганки съм попитал ...
02.11.2007 21:05
дали освен детските надбавки от 20 лв. получават и други пари,
всичките до една с невинни физиономии отричаха:
"Амиии не знаам, освен 20-те лева друго не дават"
АРТИСТКИ ГОЛЕМИ ...

За тези 41,30 лв. детски помощи САМО за циганките разбрах със сигурност ЧАК наскоро от един вестник. Разбира се там не пишеше, че са само за тях ...
цитирай
17. lambo - for the stone ...
02.11.2007 21:32
"сега, щом веднъж се е родило циганчето, трябва някой да го издържа, нали"

И твоя мозък е "промит", както точно пише "errorreport" _ (грешния доклад)

Защо не мислиш обратното - че това циганче е родено именно с тази цел, мързеливата му и неграмотна майка да се издържа чрез детските и помощите за безбройните си деца и цял живот да не работи. И точно там е заровено кучето ...

Когато се въведе корелация (връзка) между приноса и ползването на общата социална каса, такива нещастни и ненужни деца просто няма да се раждат. "Самотните" майки ще почнат да работят за да се издържат ...
цитирай
18. dara33 - Ламбо,
02.11.2007 21:42
наясно ли си с термина "самотна майка"?

А и не съм чула "самотна майка" да се издържа от помощи?! Това за помощите направо е смешно. Повярвай, никой не може да оцелее с 18 или 41 лева помощи от страна на социалното министерство.
Мисля, че бъркаш нещата.
цитирай
19. анонимен - мангалска работа
02.11.2007 21:46
всичките на сапун...за коне.Турците и те навън че вмирисаха всичко
цитирай
20. lambo - dara33, недей моля ти се да манипулираш хората ...
02.11.2007 21:53
dara33 - "никой не може да оцелее с 18 или 41 лева помощи от страна на социалното министерство."

1-во - Не са 18 или 41, а са 20+41,30 х10 деца = 613 лв. за 2007г.
Има разлика нали?

2-ро - Парите не са от социалното министерство, а от нашите данъци.
Пак има разлика нали?

Нищо не бъркам. Напротив, написаното от мен далеееч не е цялата жестока Истина ...
цитирай
21. dara33 - да манипулирам?
02.11.2007 22:09
Далече съм от тази цел. Просто не съм съгласна с някои от написаните от теб неща и казвам мнението си. При това не се крия като анонимен, а съвсем директно.

1. 20+41,30 х10 деца - 613 лв. не всички имат по десет деца, но дори и по толкова да имаха тези 613 лева дори не стигат за двучленно семейство нали така? Според последните проучвания на член от семейство, за да ОЦЕЛЕЕ са нужни минимум 450 лева, говоря само за храна и сметки, а не за луксове и екстри, така че помисли само в каква мизерия живеят тези хора. Доли не съм убедена, че им се дава това за което говориш. Приемам, че говориш хипотетично без доказуем материал.

2. Парите не са от социалното министерство, а от нашите данъци.

Да, от нашите данъци, но основният проблем е че ГОЛЕМИТЕ ФИРМИ не плащат нормални данъци за онези, които осигуряват и отттам идва проблема. Всъщност един от многото. Представи си само - работиш, вземаш заплата 1300 лева като шофьор, а те осигуряват на 180 лева. Питам кой бърка? Къде е грешката? Ако повечето работодатели имаха съвестта да бъдат отговорни граждани и бизнесмени, нямаше да сме на този хал. И нямаше да считаме, че нашите данъци на мизерните ни заплати от 230 лева например хранят малцинството.

И 3. не ми отговори - наясно ли си с термина "самотна майка" или го използваш в написания от теб материал като "стигма"?

4. Все повече българки отглеждат сами децата си и влизат в категорията "самотна майка". Не бъркай нещата, моля те. И това е една от много истини. Истина е, че нищо не се прави, за да се подпомагат майките, които отглеждат сами децата си и работят на по две или повече места, за да оцеляват...Ама това е друга тема.

Рибата мирише откъм главата. Та така и в нашата мила родина, всичко смърди откъм главата /тоест големите.../


цитирай
22. lambo - до dara33 - Афектирах се от съюза "или" който сложи
02.11.2007 22:30
1. отново цитат: "18 или 41 лв."
Това е откровен опит за манипулиране защото съюза е "плюс"
41,30 + 20 = 61,30 лв. за всяко циганче.
Виж пак диаграмите, които съм направил за по-пригледно

2. "Дори не съм убедена, че им се дава това за което говориш"
Че за какво ще ги гласуват тези детски помощи ако не се даваха!
Аз съм говорил със социален работник тук в Карлово. Всичко е точно, дават ги

3. " Според последните проучвания на член от семейство, за да ОЦЕЛЕЕ са нужни минимум 450 лева, говоря само за храна и сметки"
Ами че аз нали точно за това говоря. Как при нужда от 450 лв. чисто, е сложен праг от 200 лв. бруто = 160 лв. чисто, и тези работещи бедни са лишени от детски ?! Отговори ми, ако можеш!

4. Не само големите фирми, но и цялото циганско малцинство не плащат никакви данъци. НИЩО !!! NICHTS !!! NOTHING !!!

5. Ако ти искаш да плащаш издръжката на циганите, плащай си.
Но аз не искам покрай теб, също да плащам.

6. "Самотните" цигански майки са два вида ...
- тези които сключват брак по циганските закони, но нарочно не подписват,
така че доходите на мъжа да не се броят за доходи на семейството
- мърляви циганки, които живеят сами в къщица и всичките деца са от различни приходящи бащи

Но и двата вида цял живот не работят, камо ли както казваш ти
"работят на по две или повече места, за да оцеляват"

Иначе оценявам, че се подписваш под мненията си
цитирай
23. анонимен - Нещо да имате против хазарта и Васил ...
02.11.2007 22:44
Нещо да имате против хазарта и Васил Божков? А? Оставете си координатите!
цитирай
24. анонимен - zoro
02.11.2007 22:48
То да беше само това, че не работят, ама им плащаме и сметките... Тук ги заснехме как най-спокойно си крадат точец посред бял ден и това се вижда от пътя! Навътре между къщите сигурно е още по-зле :(

http://absurdi.com/view/19.html
цитирай
25. cecka1504 - Приятею, поздравления!!!! Имам ...
02.11.2007 22:51
Приятею, поздравления!!!! Имам една интересна идея, но ще я оставя за по-ранен час, защото вече ми се затварят очите!
цитирай
26. lambo - до zoro
02.11.2007 22:58
Много благодаря за снимките. Прибрах ги всичките. Ще ми потрябват.
цитирай
27. анонимен - ЦИГАНИТЕ НИ ПОТАПЯТ
02.11.2007 23:00
Хората в България изчезват. Заливат ни мангали! Младите мразят България и гледат как да избягат, а възрастното поколение се чуди как да влезе във властта или по-скромно - да основе няква си фирма и да застане над ближния: всички ще се разцепим по ЕГН-та. Типично по български, придружено с празния депресарски-жесток поглед, изразяващ пасивния ни гняв.
НАЦИОНАЛНАТА ПОЛИТИКА НЕ ЗАПОЧВА ОТ КАБИНЕТИТЕ НА ВЛАСТТА, А СЕ РАЖДА НА УЛИЦАТА! Това е единствения начин, по който може да се даде гласност на народа. Стига първо той да уври за идеите си.
ДА ЖИВЕЯТ ВЪЗРОЖДЕНСКИТЕ ИДЕАЛИ!
цитирай
28. dara33 - Не съм убедена, че
02.11.2007 23:05
в София се дава това за което говориш.

Виждам, че говориш конкретно за т.н. "цигански самотни майки".
Тоест в категоризацията си не включваш "самотните майки" по принцип, които са една голяма част в днешното общество. ОК. Изясних си го, благодаря.

Както казах и по-горе статията ти е на ниво и казва много истини.
цитирай
29. анонимен - zoro
02.11.2007 23:55
смятаме да има и продължение.. малко кореспонденция с е-он и мвр, та да видим какво ще ни излъжат ..
цитирай
30. algue - ддд
03.11.2007 00:32
Името е "социална политика" .. на правителството, избрано от и "за" народа .. (глас народен - глас Божи)
цитирай
31. анонимен - Дискриминация на българските майки
03.11.2007 06:58
Не трябва ли българските майки да съдим Собствената си държава?Мед.сестра съм,разведена.Само заради 2лв.отгоре не съм взимала детски от години.Отделно циганките не подписват при брак-водят се "самотни"майки.Отделно,идвайки в поликлиниката-целите окичени в злато,и показват документи че са инвалиди.Водят нелегален-явен бизнес без данъци....А ние,ние....им плащаме от наште данъци и при това от мизерните ни заплати...
цитирай
32. анонимен - Браво-една точна диаграма
03.11.2007 07:05
Моля те ,Lambo,а и всички участващи тук,намерете начин тази статия да се пусне в най-четените вестници!Колко ползват компютри!Пък и като знаем кои точно са правителството -турчин,руснак,немец-може би това е целта-да ни унищожат-страх ги е от умните българи
цитирай
33. lambo - до Предишния аноимен
03.11.2007 08:43
"Пък и като знаем кои точно са правителството -турчин,руснак,немец"

Нито турчина е турчин, нито руснака е руснак, нито немеца е немец ...

1. Доган - не е турчин. Истинското име е Амед Исмаилов Ахмедов, баща - циганин, майка - татарка. Има данни че майка му е от род преселници от Крим,
бивши юдо-хазари, които са приели исляма

2. Станишев - не е руснак. Дядо му Яков е юдо-хазарин от Кукуш.
По време на Междусъюзническата война Кукуш е изгорен от Гръцките войски,
и цялото българско и еврейско население бягат в България.
Дядо му Яков се заселва в едно село край Струмица - тогава в България.
Майка му е юдо-хазарка от Херсон в Украйна,
столица на най-ортодоксалните евреи-хазари

3. Кобурга - не е немец. Рода на бащата на Фердинанд, Август Кобург Гота Кохари, започва както виждате от две линии:
- мъжката линия Кобург-Гота, която включва немска, френска и еврейска кръв
- женската линия Кохари - която включва чисто еврейска кръв. Кохари са били най-богатите юдо-хазари в Унгария, които с парите си са си купували титли и власт. Самия Шимон (Симеон) открито е казвал, че е евреин

цитирай
34. анонимен - ДПС и Ахмед Доган нямат нищо общо с ...
03.11.2007 09:41
ДПС и Ахмед Доган нямат нищо общо с турците. Те само ги ползват, за да си печелят избори. Турците са наплашени от ДПС и инстиктивно гласуват. Да не ви разправям истории как ДПС е обяснявало, че структура на ВМРО искало да изколи всички турци в едно варненско село. Като отишъл координатора на ВМРО в селото и обяснил работата, в същото село имало 13 гласа за ВМРО. Така че трябва да работим с турците, тъй като са мирни и не искат нищо. ДПС трябва да се забрани!
цитирай
35. анонимен - zoro
03.11.2007 10:23
Ламбо, ако искаш качи го и на абсурдите това, че още хора да го прочетат, ако искаш може и аз пък да сложа линкче към тук... Иска ми се да има по-сериозни неща, а не как някой си заснел котката.
Аз там съм "spirt" , а циганите ги снимахме с едни колеги. Горе-долу гледам да намирам и по наболели теми и да започваме да притесняваме онези горе, хем ще им публикуваме кореспонденцията. Като ги питахме защо ДВ е 6000 лв. доста глупости изписаха!
цитирай
36. lambo - до ZORO - Добре, сложи му линк в Абсурди
03.11.2007 10:33
... И ми пиши от коя дата са тия снимки в Каменар
цитирай
37. illym - Страхотна статия!
03.11.2007 10:50
Поне като изнесем нещата на показ, предоставим някои факти и ни олеква. Какво значение има, че няма да променим нещата?
цитирай
38. lambo - до illym - Нещата няма да се оправят без Съда в Страстбуг
03.11.2007 11:06
Някой, който има възможност трябва да сезира Европейския съд,
за очевадния ГЕНОЦИД на РАСОВА ОСНОВА, който се върши тук ...
цитирай
39. анонимен - predlagam da pishem v Bruksel ili kydeto i da e!Tova e bezumna nespravedlivost!
03.11.2007 11:13
Tazi neglasna "istina" v novia budget me shokira.Niamam dumi i dyhyt mi sekna.Poznamav desetki jeni OBRAZOVANI bylgarki raboteshti kato idioti za po 25-300 na mesec,koito mizerstvat v malkite gradove,kydeto jiveqat.Ide mi da izkreshtai ot obida,no sym v ofis po proekt v Praga i rabotim dnes po izklu4enie.Tuk e pylno s shastlivi chujdenci,koito imat po 40 dni otpusk v godinata i rabotjat na chas za tricifrena suma v EUR.Blagorodno im zavijdam ne za sebve si, az sym OK, no za priatelkite mi,koito ne se usmihvat ot dylgo vreme:(
цитирай
40. анонимен - Мразя България!
03.11.2007 11:18
Забременее ли жена ми ... вън от ->б<-ългария. Аз деца на тая мащеха, няма да подарявам. Дори не мисля и на български да ги науча. Да си българин, явно е позор...
цитирай
41. анонимен - zoro
03.11.2007 11:23
http://absurdi.com/view/330.html

тук е, ако искаш да променя нещо, драсни ми на

ppetrov65@gmail.com

Дано да успеем да вдигнем шум!
цитирай
42. анонимен - zoro
03.11.2007 11:44
Снимките от Каменар мисля че през септември ги снимахме, но това там си е всекидневие! Малко е рисковано , защото там като видяха, че снимаме заградиха пътя назад с няколко коли и предпочетохме да се върнем по заобиколен път!
цитирай
43. анонимен - zoro
03.11.2007 11:48
http://absurdi.com/view/295.html

Тук малко се разходих по изборите. Смятам утре да повторя, ако ми остане време. Дано да успея да хвана и това, което е обществена тайна ...
цитирай
44. viovioi - прави сте...
03.11.2007 12:28
адски прави. Да направим нещо??? Нещо като гражданска война, революция.....
цитирай
45. анонимен - Цяла Европа
03.11.2007 13:23
Цяла Европа пропищя от наще мангали.
Почва се с тука има тука нема пред очите на смаяните кротки бели датчани, белгийци, холандци.
Следва продължение с изнасянето на цели тълпи черни и фонливи пред социални помощи, болници, лечебници и какво ли не.
Но белите хора не са като нас. Веднага си коригират законите, ограничават социални помощи, огранищават суми и продължителност, премахват либерални закони и така.
.
А ние още доста години ще гледаме как мазни мангасари си купуват нови турски дрехи от магазините, заредени до пръсване само с турско и нито една дреха за свяст.
цитирай
46. анонимен - не съм расист,но това е безобразие.
03.11.2007 14:28
на " бай мангау"и помощи и кво ли още не,ама той не
дава нищо за държавата,не му пука,само консумира и се размножава,пуска си чаветата из улиците и му е все тая.лекуват ги без пари,"учат" ги без да плащат,дават им пари...а едно нормално,ако изобщо така може да се каже,българско семейство едва си поема нуждите.за това ще раждами по 1 дете,за да му дадем шанс е да го гледаме спокойно,а някои и тази възможност нямат.ЩО?щото циганската ни държава трябва да дава на бай ви мангал.ние сме дискриминираните,не те!ние учим децата си на морал!а те...
цитирай
47. lambo - Случаят Златин Николаев - без коментар
03.11.2007 14:34
"Официално подсъдимият Злати Николаев е безработен. Никога през живота си не се е водил никъде на работа, не е подавал данъчна декларация и на свое име няма регистрирана фирма. Въпреки това обаче 46-годишният циганин живее в триетажен палат на ул. “Цар Освободител” в района на горнооряховската ж.п. гара. Според експертната и оценка цената на “малката прогимназийка” е 165 100 лв."

От пресата ...
цитирай
48. анонимен - www.bg-nacionalisti.org
03.11.2007 19:13
www.bg-nacionalisti.org
цитирай
49. анонимен - Братя и сестри, пазете се за БОГА не унивайте, БОГ е с нас!!!
03.11.2007 20:31
"А няма нищо по - страшно от народ без вяра. Вече му е безразлично кой ще го краде, като няма закони и власт на място."

ТУК СИ ПРАВА (ПРАВ) ЧЕ НЯМА НИЩО ПО СТРАШНО ОТ НАРОД КОИТО НЯМА ВЯРА. ВСЕ ПАК ВЪВ ВСЯКА ЕДНА ЗАГУБА ИМА И ЕДНА ГОЛЯМА ПЕЧАЛБА. ЧЕ КОГАТО ТОЗИ ОБЕЗВЕРЕН НАРОД ОСЪЗНАЕ ЧЕ Е ЗАПЛАШЕН ОТ ДИРЕКТНО ФИЗИЧЕСКО УНИЩОЖЕНИЕ, ТОГАВА НЯМА НИЩО ПО СТРАШНО ОТ ТОЗИ НАРОД. ТОГАВА ПАДАТ ВСИЧКИ ПРЕГРАДИ В ТОЗИ НАРОД, КОИТО НЯМА НИЩО КАКВО ДА ГУБИ, И СТОИ ТОГАВА НАЙ-ДАЛЕКО И МАКСИМАЛНО НА БЕЗОПАСНО МЯСТО ОТ ТОЗИ НАРОД, ЧЕ ТОГАВА ОТ НАРОД СЕ ПРЕВРЪЩА В НАЙ-ДИВА И КЪВОЖАДНА СГАН, КОЯТО САМО КРЪВ И МЪСТ И Е В МИСЪЛТА. И ТЕРМИНА ГЕНОЦИД Е СЛАБО ПОНЯТИЕ В ПРИРОДАТА. ТОВА ПРАВИТЕЛСТВО ПО ТОЗИ НАЧИН САМО СИ ТОЧИ НОЖА ДА БЪДЕ ЗАКЛАНО КАТО ЖЕРТВЕННО АГНЕ, ПРЕД ОЛТАРА НА НАЙ-КРЪВОЖАДНИТЕ БОГОВЕ НА ЗЕМЯТА СПОРЕД ТЕХНИТЕ ВЯРВАНИЯ. ТАКА ВИНАГИ СТАВА, КАТО СЕ ДАВА ПРИВИЛЕГИИ НА ХОРА РОДЕНИ, ВЪЗПИТАНИ И ОТРАСНАЛИ САМО И ЕДИНСТВЕННО ДА ПАРАЗИТИРАТ И ОГРАБВАТ ТРУДА НА НОРМАЛНИЯТ ЧОВЕК, КОИТО ИСКА САМО ДА ЖИВЕЕ СИГУРНО И СПОКОЙНО, И ДА ОТГЛЕДА ПОТОМСТВОТО СИ. ТОВА Е НА ХУБАВО БРАТЯ И СЕСТРИ, ДА ПОСТЪПВАТ ТЕЗИ ПРАВИТЕЛСТВЕНИ ГОИ, ЧЕ ДА ИЗГУБЯТ ИЗЦЯЛО ЧУВСТВОТО СИ ЗА САМОСЪХРАНЕНИЕ, ЧЕ ТОГАВА ДА РАЗБЕРАТ КЪДЕ СА СГАфИЛИ? НО ЩЕ ИМ Е ТВЪРДО КЪСНО. НЕ Е ОПАСНО ЗА НАРОД КОИТО Е ЛЪГАН И ЗАБЛУЖДАВАН. ОПАСНО Е КОГАТО ТОЗИ НАРОД НЯМА КАКВО ДА ГУБИ, И Е ОБЕЗВЕРЕН. ЧЕ ТОГАВА ТРАДИЦИОННИТЕ ЦЕННОСТИ КАТО ВЯРА, ДОБРОТА, МИЛОСТ, СЪСТРАДАНИЕ ГУБЯТ ИЗОБЩО ЗНАЧЕНИЕ И СМИСЪЛ В ТОВА ПОДИВЯЛО ОТ БЕЗИЗХОДИЦА МНОЖЕСТВО. ТОГАВА ВЛАСТВА ЗАКОНА НА ЕСТЕСТВЕНИЯТ ПОДБОР. ТОГАВА ВЛАСТВА БОЛКАТА И ЯРОСТА! ТОГАВА ВЛСТВА ЗАКОНА НА ДЖУНГЛАТА, "ЧЕ ПО-СИЛНИЯТ ОЦЕЛЯВА", ТАКА ЧЕ БРАТЯ И СЕСТРИ! МОЛЕТЕ СЕ ЗА ОЩЕ ТАКИВА ПРАВИТЕЛСТВЕННО ЧИФУТСКИ ИЗЦЕПКИ И БЕЗАКОНИЯ, КОИТО ЕДИНСТВЕННО И САМО КАТАЛИЗИРАТ ПРОЦЕСА НА СМЯНА НА ТАЗИ ПРОГНИЛА САТАНИНСКА СИСТЕМА. НЕКА ОЩЕ ГАДОСТИ ДА НАТВОРЯТ, ЗА ДА ТИКНАТ ХОРАТА В ОБЯТИЯТА НА СМЪРТА, КОЯТО ТЕЗИ ХОРА НЯМА ДА ГИ ЗАСТИГНЕ СМЪРТА ТЯХ, А СИЛИТЕ И ХОРАТА КОИТО СА ИМ ОТНИЛИ ВСИЧКО КОЕТО ЕДИН ЧОВЕК Е ИМАЛ И ПРЕТИЖАВАЛ, И СА ГИ ТИКНАЛИ В ТЕЗИ ОБЯТИЯ, НО СПОРЕД АЛЧНАТА ПРИРОДА НА КОМУНИСТИЧЕСКИТЕ ПАЛАЧИ ИМ Е ОТНЕТА, ЗА ДА ПОКАЖЕ ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ, ЕСТЕСТВЕННИЯТ ПРИРОДЕН ЗАКОН НА ЕСТЕСТВЕН ПОДБОР. И ЕДНО ЗАПОМНЕНТЕ ОТ МЕН! СМЪРТА НЕ Е ТАЗИ КОЯТО Я ПОКАЗВАТ В ЦИОНИСТКАТА СВЕТОВНА ПРОПАГАНДА, ЧЕ Е ГРОЗНА ЖЕНА С КОСА. СМЪРТА Е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО КРАСИВА ЖЕНА С КОСА, В ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ГРОЗНА КРАСОТА. ЗА ТОВА НЕ ИМ СЕ ПОДВЕЖДАИТЕ ПО МИРАЖИТЕ, А БЪДЕТЕ БДИТЕЛНИ, ЗА ДА НЕ ВИ ПОВЛКАТ И ВАС В ГРОБА КЪДЕТО ТЕЗИ СА СЕ УСТРЕМИЛИ.
цитирай
50. анонимен - www.vmro-bagaini.com
03.11.2007 20:51
www.vmro-bagaini.com
цитирай
51. lambo - ЦИТАТИ от ТАЛМУДА
03.11.2007 21:05
1. Zohar (II 64b) - Раждаемоста на християните трябва да се намали осезателно

2. Orach Chaiim (57, 6a) - Към християнина бъди състрадателен не повече отколкото към болна свиня

3. Babha Bathra (54, b) - Всяка християнска собственост принадлежи на този евреин, който пръв предяви претенции

4. Choschen Ham (388, 15) - Убийте тези, които дават израилски пари на християните

5. Hilkhoth Akum (X, 2) - Покръстените евреи трябва да получат смъртно наказание

6. Choschen Ham (425, 5) - Тези. които не вярват в Тората трябва да бъдат унищожени

7. Zohar (I, 25a) - Християните трябва да бъдат унищожени,
тъй като са идолопоклонници

8. Zohar (II, 43a) - Изтреблението на християните е необходима жертва

9. Abhodah Zarah (26 b) T - Дори и най-добрия от гоите трябва да бъде убит

10. Zohar (L, 38b, 39a) - ВИСОКОПОСТАВЕНОТО МЯСТО В РАЯ Е ОТРЕДЕНО ЗА ТЕЗИ, КОИТО УБИВАТ ИДОЛОПОКЛОННИЦИ.
(Между другото точно същото обещание има и в Корана)

Ето в тази 10-та точка е ключа от бараката.
Юдо-ислямистите Доган, Яков-Станишев, Кобурга-Кохари действително вярват,
че колкото повече християнчета убият (не им позволят да се родят),
толкова на по-добро място ще идат в техния Рай.
цитирай
52. анонимен - Добър анализ, поздравления
03.11.2007 22:37
Като икономист мога да кажа, че анализа е абсолютно фактологически обоснован, а изводите са напълно вярни. Наистина издебнаха момента тарикатите, ако не бях попаднал на блога нямаше даже да разбера какво са гласували.
цитирай
53. анонимен - браво за статията
03.11.2007 23:20
наплно съм съгласна с ламбо.вие да сте видяли роми да се редят по опашките като нас за да си плащат ток,вода и парно,не те са само пред социалните за помощи.
цитирай
54. анонимен - Mnogo qko
04.11.2007 20:08
Е браво за тая статия а тая дара да ми лиже газа че мамка им турска и циганска и сякакфа.Писна ми от тея мамули дето ни управляват.Вън орт БЪЛГАРИЯ. Мамка им.
цитирай
55. анонимен - Боже мой!
05.11.2007 00:20
Това вярно ли е? Кажете ми, че не е вярно! Как да раждат бедните жени в България!!!
цитирай
56. demoniceye - Е как да не му се доще на човек
05.11.2007 11:07
Да напише някой и друг надпис-"Циганите на сапун."
Хич да не са виновни, колкото и да се стараем да кажем "Те са хора катовсички останали" милото ни правителство зорлем ни кара расисти да ставаме. Отврат!!!!!
цитирай
57. lambo - Детето без да заплаче, майка му не му дава да суче
05.11.2007 14:27
Всички данъкоплатци, трябва единно и мощно да изревем и да ревем непрекъснато, докато майката-мащеха България, започне да плаща и на нас,
както на ромите Детски и Помощи.

Ако някой чака държавата сама да се сети за нас,
МНО-О-О-О-ГО ЩЕ ИМА ДА ЧАКА !!!
цитирай
58. анонимен - Слух
06.11.2007 10:43
не случайно упорито върви слуха,
че наложеното от масоните изискване е България да е не повече от 3.5 милиона.
след тази статийка започвам да го вярвам ...
цитирай
59. lambo - Няма нищо по-важно от изборите
06.11.2007 16:18
Именно чрез масовото си 100% участие във всички избори ислямистите от ДПС,
ни превземат парче по парче.
Стойте си в къщи, и накрая и там ще ви стигне брадвата на Доган
цитирай
60. sparhawk - справедливо е
07.11.2007 10:44
пари да получават еднакво всички деца до първи клас, след това нататък само онези, които учат.
цитирай
61. lambo - Клинтън - "Демонтаж на Православието на Балканите"
07.11.2007 12:22
Тези думи на бившия американски президент ги срещнах някъде из паяжината ...
Не знам дали са верни, но чрез горната демографска политика,
ЯВНО ТОЗИ ПЛАН Е ПРИВЕДЕН В ДЕЙСТВИЕ ...
цитирай
62. анонимен - Прав си и трябва всячески да се действа
08.11.2007 15:09
Много лесно става номера със самотната майка, горе една другарка или гражданка, казва че неможело да се живее с 41 лв може моето момиче. Като всъщност неси самотна майка а си живееш с мъжът икато дойде социалния работник на проверка (ако дойде) мъжът изчезва, а то си бачка като общ работник или строител и си взима заплатата, краде и лъже и после що ще раждат. Кой от тях плаща данък смет данък сградиникой.
цитирай
63. анонимен - Като всички сме българи защо само ромите раждат ?
25.07.2008 10:32
Защото са животни. Правиш деца и не те интересува по нататък. Те (циганите) даже и деца не правят. Те се ебът на поразия и децата са просто следствие от ебането. Мангала не мисли за деца а само за ебан, пари и алкохол. Точно както при животните - храна, вода, пикане, сране и ебане - 5те неща, които интересуват всяко животно. Циганското животно от своя страна се интересува и от други работи, като алкохол, лепило, цигари и всякаква друга дрога, далавера, измама, лъжа, кражба и т.н. Даже ми се струва че обиждам всички животни като ги сравнявам с циганите. Е, животните все пак са животни, ще ме разберат и ще ми простят. А циганина,... той май и животно не е.
цитирай
64. lambo - до Последния Анонимен
25.07.2008 11:40
Позволи ми да не се съглася напълно с теб.
Това което искам да докажа с тази тема е че ...

ЦИГАНКИТЕ РАЖДАТ ЗА ПАРИ !
И ТО ЗА МНОГО ПАРИ, КОИТО ИЗЛИЗАТ ОТ НАШИТЕ ДЖОБОВЕ

ВСЕКИ ОТ НАС Е ИЗХРАНИЛ ПОНЕ ПО ЕДНО ЦИГАНЧЕ
цитирай
65. lambo - Управниците ни са колеги на Хитлер
26.08.2008 13:10
НК - Чл.416. (1)
Който с цел да унищожи изцяло или отчасти определена национална, етническа, расова или религиозна група:
..................................................................
б) постави групата в такива условия на живот, които водят към нейното пълно или частично физическо унищожение;
в) предприема мерки, насочени към възпрепятствуване раждаемостта сред такава група;
..................................................................
се наказва с лишаване от свобода от десет до двадесет години или с доживотен затвор без замяна.
цитирай
66. анонимен - bravo lambo
29.10.2008 13:11
napalno sam saglasna s teb az kandidatstvah za samotna maika no traka i ne me odobriha.ako biah mrasna mazna ciganka moje bi shtiaHA DA MI DADAT!
цитирай
67. lambo - до Анонимна
29.10.2008 16:47
Щом си българка, няма да видиш статут на "самотна майка". Целта на религиозните юдо-ислямистки фанатици, (които са на власт), е колкото се може по-малко българчета да се раждат. А ако може, изобщо да не се раждат ...
цитирай
68. анонимен - Проблемът е в Новият световен ред
29.01.2009 18:44
Проблемът не е в самите цигани, а в международната олигархия, която управлява света след Малта. Целта е унищожаването на националните държави чрез създаване на противоречия и нагнетяване на омраза между хората ( социална, етническа, расова, религиозна и пр. ). Циганите вършат това, защото им се позволява и никой не им търси отговорност. Ако имаше еднакво прилагане на закона, нещата щяха да бъдат съвсем други. България трябва да бъде заден двор на ЕС, с население под 5 милиона, по-голямата част от което натъпкано в пренаселени градове. Затова циганските банди вилнеят по селата - за да направят живота невъзможен. По-късно новите господари на разчистените български земи ще разкарат и самите роми в градските гета.
Така, че ние трябва да се борим не срещу роми, турци и други етноси, а срещу масонското управление, което е първопричината за тези неща.
цитирай
69. lambo - до Анонимен ...
30.01.2009 12:59
Прав си. Но как. Как да се съберем и да си имаме вяра един на друг. Разпръснати не можем да организираме нищо.
цитирай
70. анонимен - Бедните имат нужда от помощи
27.07.2010 22:28
, работещите не. Много ясно!
цитирай
71. lambo - до 70 - Те тия бедни, защо не тръгнат да работят, за да не са бедни
28.07.2010 09:12
На това ми отговори ...
цитирай
72. анонимен - НАЙ ЛЕСНИЯ НАЧИН ЗА ПРОТЕСТ = НЕПЛАЩАНЕ НА ДАНЪЦИ
14.08.2010 14:36
НАЙ ЛЕСНИЯТ И БЪРЗ НАЧИН ЗА ПРОТЕСТ СРЕЩУ ПОЛИТИЦИТЕ Е СПИРАНЕ НА ПЛАЩАНЕТО НА ДАНЪЦИ. НЕ СЪМ ГО ПРАВИЛ ОТ 3 ГОДИНИ, ГОВОРЯ ЗА ОБЩИНСКИТЕ ДАНЪЦИ - (СМЕТ И СГРАДИ), И ДОД ВЪРХИ ДОПЪЛНИТЕЛНИТЕ МИ ДОХОДИ ! ЕСТЕСТСТВЕНО НЕ МОГА ДА СЕ ПРОТИВОПОСТАВЯ НА ДОД И ДРУГИТЕ КОЙТО МИ УДЪРЖАТ ОТ РАБОТНАТА ЗАПЛАТА (ВЪПРЕКИ ЧЕ НЕ Е ВЪРХУ ЦЯЛАТА :)), НО ВСЕ Е НЕЩО.
И ТОВА ТРЯБВА ДА ГО НАПРАВЯТ ВСИЧКИ ЗАЕДНО, ВСИЧКИ РАБОТЕЩИ БЪЛГАРИ !!

СЪЖАЛЯВАМ ЧЕ МАЛКО КЪСНО СЕ ВКЛЮЧВАМ В ТАЗИ ТЕМА :(
цитирай
73. marvik - пълни измислици
23.05.2013 06:17

За някакви си жалки левчета си изписал толкова нещо... В други държави няма надбавки за деца, има данъчни облекчения, а в други пък направо им отнемат децата, щом не могат да ги гледат родителите им, според определения минимален стандарт. Да раждат и българките по 10 деца, щом имало далавера в това, що не раждат, а?
цитирай
74. marvik - аре моля ти се, по-полека
23.05.2013 06:24
lambo написа:
На това ми отговори ...

ми що не ми дадеш работа, а? на бюро за 800лв!
то на приказки е лесно да си чешеш пръстите по клавиатурата
знаеш ли как се гледат двама ученици от сама жена на квартира, която търчи на две места да шие, а? (с висше образование е)
и на жалките семейни надбавки завидя, не те е срам, все едно им бъркаш в гърлата да им вадиш залъка, пфу!
да ти се връщат клетвите на теб, дето не знаеш какво е работа!
цитирай
75. marvik - napalno sam saglasna s teb az kan...
23.05.2013 06:26
анонимен написа:
napalno sam saglasna s teb az kandidatstvah za samotna maika no traka i ne me odobriha.ako biah mrasna mazna ciganka moje bi shtiaHA DA MI DADAT!

ми самотна майка е тази, която живее сама с децата си, а не просто неомъжена за бащата на децата си,с цел да надхитри държавата, ай сиктир!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lambo
Категория: Политика
Прочетен: 3558790
Постинги: 217
Коментари: 2709
Гласове: 4524
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031