Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2018 18:23 - Тайната вечеря
Автор: merlin68 Категория: Забавление   
Прочетен: 12866 Коментари: 19 Гласове:
26

Последна промяна: 07.06.2018 18:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                             Пиеса в едно действие

 

главни действащи лица:

Глашатай Вряскова - вестителка на Боговете

Специалист - гений, бизнесмен, програмист, психолог, Велик любОФник, бодигард, юридически съветник... и мн. мн. др.

Разпопен комунист - милиционер, преживял Катарзис и придобил свръхестествени умения свободно да цитира Библията и Ленин


Баба - Мушмула, презряла и затуй много вкусна

................................................................................................

                                                  =Акт Единствен=


Половината от сцената  във форма на кръг е осветена в ярка светлина от прожекторите, останалата тъне в мрак.

В ярко осветената част от сцената, край голяма кръгла маса, са насядали Вряскова, Милиционерът, Специалистът и Баба. Хапват мини кюфтета от големи чинии, пийват малки бозички от големи чаши и разговарят незлобливо. От заобикалящия ги мрак като фонова музика се носи тихото ехо на рецитирани стихове, вопли, крясъци, смях... откъслечни фрази от какафонията на милиони гласове.

Разпопен комунист-милиционер
- Всичко е много хубаво и чашите големи, но какво е това странно място и как се оказахме тук!?!?

Специалист - гений и много още други неща
- Ха ха ха, аз ви доведох. Това е Нетя, в мрака му се крият много анонимни плужеци. Пищят, вият от злоба, но не се плашете, аз съм могъщ технологичен маг (и както се досещате съм от добрите), ако не вярвате погледнете Светлината.

Насядалите на софрата, не че не му вярват, но вдигат поглед към прожекторите и присвиват очи, заслепени от силната струя добрина излъчваща се от там.

Вряскова
- Чудесно е, че най-сетне се появи, тук в Нетя, твоето Ярко присъствие, о Гений Всеобхватен, и защити, нас - истинските, носители на Свобода и Светлина в Мрака на Злото обитаван от ужасяващи Анонимни Тролове - без лица, но със сигурност - много грозни. Знаеш ли, преди да дойдеш и да ни обгърнеш с мощната си защитна светлина, колко свестни хора си отидоха от тук? Къде беше, защо закъсня?

Специалист - гений и много още други неща
- Аз, вярно е (и даже доста скромно казано), че съм гений с Мъск сравним, но все пак нещата си изискват своето технологично време за да се случат. Няма да се оправдавам за забавянето, но все пак ще кажа, че ръцете ми бяха мокри, а клавиатурата сензорна, и сами разбирате, или не разбирате (все тая), че това забави малко процеса.
Сега да ви кажа за принципа по който работи тази гениална моя конструкция в която се намираме.

Тук попадат само Личности с Име, не клепаРИ
с рижави котаци вместо аватаРИ.
Един анонимен трол, тук не ще припаРИ,
"щот, от светлината ми ще се опаРИ!

- Ех, дори без да искам, ставам и поет, просто гениалностите ми бликат през всички портове, не успявам да ги затворя, налягането е голямо (и ноторно, и повторно) ги оттворя.

Останалите в хор
Ти, Специалист-поет, по-Велик си,
дори от шурката на Пишурката!

Баба - Мушмула, презряла и затуй много вкусна

О, на Баба сладкото Микронче,
ще посветиш ли една френска поема
на бабината си ливада окосена?

Специалист - гений и много още други неща
Стиховете друг път. Сега да поговорим за гениалността на юридическия казус в който съм ви приютил.
- Вие можете да обиждате и клеветите (тоест, да казвате истината) всеки скапан трол, креищ се под Ник и снимка на котарак, или друга някаква твар и тоя Безименен скапаняк, нищо не може да ви направи, защото няма Правно понятие "Обида срещу Ник". В същото време, всеки Ник, обидил ви, попада под ударите на Закона, защото вие сте Личности, не Никове, и може да съдите всеки Ник който ви обижда.

Слаб Глас от тъмнината
- Ама чакай бе, как ще съдят Ник, като него го няма в правния мир?

Специалист - гений и много още други неща
- Скапан трол, не се обаждай от мрака на "анонимността" си, анонимност в кавички, защото само глупак като теб и онзи  "@russofil", ползващ браузър Тор, могат да си мислят, че са анонимни в Нетя. Колегите от "Кибер престъпления", веднага ще ви издирят личностите скрити зад Ник и ще ви изпратят в съда. Да ви цитирам ли Ник на съдийка тук, която да потвърди думите ми?

От мрака се чуват няколко гласа на съдийски Никове в потвърждение на думите Му.

Слаб Глас от тъмнината
Тогава, значи и моята личност скрита зад Ник, може да се покаже и съди Личноста която ме е обидила, наклеветила, или заплашила.

Специалист - гений и много още други неща
Ей, кофичковец нещастен, ти разлика между "личност" и "Личност", правиш ли бе!
"личността", може да бъде съдена, но не може да съди, докато "Личността", може каквото си иска - те това е Демокрацията. Аз например съм Личност и си карам на пътя както си искам, който не му харесва да не се качва на пътя. Да не говорим, че мен в съд никой не може да ме вкара. По определени причини ха ха ха.

Слаб Глас от тъмнината
- Ха ха ха, да не са онези причини за които писа проф д-р Сигиз-Тогиз Фройдов, а?

Специалист - гений и много още други неща
- Изчезни от тук мърльо!

И Специалистът, запрати в тъмното къс светлина изпържила на момента дънната платка в компа на нещастния трол и като страничен ефект, спряла тока в Монако.

Вряскова
- Остави гнусните обиди срещу мен, аз мога да докажа, че поне двама анонимни ме заплашват със смърт!

Специалист - гений и много още други неща
- Спокойна бъди, това са джендъри някакви. Аз съм преминал отдавна под дъгата. А Германеца, ще ти потвърди, че човек не минал чертата, не може да удари, камоли да застреля хей така друг човек. Аз мога и не ми е проблем да бия и стрелям, да ме бият и стрелят, и имам Лично оръжие, и Противогаз. Така, че следващия път само ми ги посочи тия.

Вряскова
- Хм, тоя Германец, не беше ли Неонацист...

Специалист - гений и много още други неща
- Ти пък какво против него имаш, наше момче е - десно!

Вряскова

- Абе аз какво против да имам... Ама е много тъп бе, не схваща, че това което се прави под Олтара, не бива да се прави върху Олтара... оня Бабченко ме издъни, сега остава и тоя... Да не говорим, че ако ме види с брюкселското ми бутиково фередже, може да не ме познае и цапардоса... айде ако може без него.

Баба - Мушмула, презряла и затуй много вкусна
- Френдове, айде стига с тези блогови войни, дайте да правим любОФ оф оф (туй "оф оф" не значи че сме ОФлайна, напротив много сме ОН - РЕАЛ). Искам да кажа за Гения, че той е и голям любОФник. Кратката ни любОФ с Лофъръ, бе много Френска (макар, че не можа да се случи в Лувъра), аз така обичам. А после колко много телефонна любОФ,ОФ,ОФ -  Реал, Реал... Кажи Мой Скъпи Лоф-оф-Спец, има ли по-сладка мушмула от на Баба капиталистическата мушмула?

Специалист - гений и много още други неща
- Айде стига сте ме прекъсвали, отделям ви време, а вие ме тролите! Къщи три имам да поддържам (упс, те май станаха четири, не помня вече), ламинат да слагам в офисите на четирите си фирми, да повиша с 3% Печалбата на Западната Фирма за която работя, вие въобще знаете ли какво е да повишиш с 3% печалба от 300 000 милиона $!? Трябва да напиша любофно послание на новата жена на живота си, и от него да изкачат сърчица, зайчета и други нещица. Трябва да поправя бъговете в Бъг.бг, които некадърните му ЕнДжИнери нацвъкаха. Направих им Блог, те го превърнаха в Бъг, сега мен чакат пак! Да не говорим, че трябва да ви пиша дълги и широки, като двойни чаршафи, коментари в блоговете и да ви защитавам тезите от кофичковците... И колко още работа имам, трябва да пътувам до Русе, Мадрид и други градове да набивам кофите на кофичковците, аз да не съм като вас да живея в Нетя!? Така, че слушайте внимателно, няма да повтарям!

Разпопен комунист-милиционер
- Така е, прав си!?! Тук си ни събрал не всеки да си плещи врели не кипели, а да взимаме отношение към твоята болна тема. Не като оня потурнак Мърльо, дето му посветих постинг и му подарих Свобода на Словото. А той подлецът, въпреки, че дойде, вместо да ми обърне внимание, взе да си говори с други Личности и пренебрегна Мен-Офицера!?!! Забърсах го веднага разбира се, такава подлост трае ли се?!?! - Ти му даваш Свобода на Словото, а той приказва с когото си иска!?!?! Излей сега мисълтта си о, Гений Български, а ние само уточнявъщи въпросчета ще питаме!?!... ако може?!?!

Вряскова
- Само да вметна, че аз, за разлика от ВисокоУважаемия Отрекъл се Офицер, имам други принципи - Никога не давам Свобода на Словото на такива подлеци като Мърльо, защото Свободата на Словото не е за "личностите" на никому неизвестни мърльовци, а за Личности безрезервно подкрепящи тезите ми. Аз съм Ангелът носещ Благата вест от Боговете в Брюксел и давам Свобода на Словото, само на тези които ме подкрепят, който не подкрепя моята мисия, веднага получава забърсване от вълшебния ми атрибут - Гумичката на Демокрацията.
Ами, че Високо Уважаеми... и т.н. Офицер, ти представяш ли си, така както си тръгнал да раздаваш Свобода на Словото на всякакви мърльовци, какво ще се случи? - Ще се случи Перестройка и после ще трябва отново да преживяваш Катарзис. Затова, добре го забърса и повече дума не му давай!

Разпопен комунист-милиционер
Ама аз искам да докажа на този потурнак, че е заблуден Марксист-Ленинец със силно изразен Сталински уклон. Гоня го из блога от години да му докажа, че не аз - Офицерът с Чест, съм виновен, че Комунизмът не дойде но си отиде. А той - не бил той комунист, аз съм бил и си повтаря това като мантра. Абе потурнак скапан, Такива Бяха Времената, за да станеш полковник в МВР, трябваше да си станал комунист преди това!

Вряскова
Не се ядосвай, ти си МногоУважаван Офицер и с нищо не си виновен, защото Нещото Което Не Дойде, въобще не си е отишло! Ние бяхме тогава Личности, и сега сме Личности, а мърльовците и тогава и сега са мърльовци. Наше беше и е, правото на Свободно Слово, Правото да Съдим и да не бъдем съдени, и даже Правото да караме както си искаме по пътя... макар, че аз съм за спазване на Закона по отношение на последното... защото и ние май сме внезапно смъртни... чувашли, Специалиста? - не искам бунак като теб да ме претрепи на пътя!

На сцената се появява нов персонаж - Шарлатанинът и се приближава към софрата.

Шарлатанинът
Като чух за Личности и веднага довтасах. Защото и аз бях и съм Личност. Преди Бай Тошо ме размъкваше по света като негов преводач, а днес плювам комунизЪма и предсказавм бъдещето по звездичките на ЕС знамето. Сложете ми кюфтенца и налейте нещо, че перуката ми съвсем пресъхна в тая жега.

На сцената от мрака започват да излизат все повече Личности, става тълпа и мястото на софрата не стига. Започва борба за кюфтаците...

Специалист - гений и много още други неща (видимо притеснен)
- Отворили са портовете ми, защитата е разбита! Не ни чака нищо добро, спасявайте се!

Гръмовен глас от Мрака
Д"ба мама ви и д"били, д"ба!

Къде сте се заврели да ми плюскате грантовете и да ми се правите на велики!
О"рахте "равенството и братството" на Ленин, сега о"ирате и Европейския ми Съюз!

Силен трясък и на сцената се спуска мрак...




Гласувай:
27




Следващ постинг
Предишен постинг

1. freeoldmen - Финалът е величествен.
07.06.2018 19:13
Но нещо ми липсва...
Нито дума от Великите демократични личности против Путин, гадния злодей, дето руши Демокрацията, къде я види.
цитирай
2. merlin68 - Но нещо ми липсва. . . Нито дума от ...
07.06.2018 19:22
freeoldmen написа:
Но нещо ми липсва...
Нито дума от Великите демократични личности против Путин, гадния злодей, дето руши Демокрацията, къде я види.


Всъщност мислех да е в няколко действия, но не ми се занимава.
цитирай
3. shambala - .
07.06.2018 19:28
о, не! гети - меката китка е заменен от гети-фурнаджийската лопата ;((
цитирай
4. merlin68 - о, не! гети - меката китка е заменен ...
07.06.2018 19:48
shambala написа:
о, не! гети - меката китка е заменен от гети-фурнаджийската лопата ;((


Мръсни са му цървулите за червения килим на Гетьо
цитирай
5. mt46 - Поздрав!
07.06.2018 20:03
Интересна пиеска си написал...
цитирай
6. elinora - Браво!
07.06.2018 20:10
Липсва ми само Хор на клонингите Му, който се включва през определен интервал с дежурната реплика - Стар, велик си! Благодарим ти, Стар!:)
цитирай
7. merlin68 - Гете, коментара ти който виси и чака ...
07.06.2018 21:15
Гете, коментара ти който виси и чака да го одобря, можеш да си го съхраниш за времето когато изпълниш условията ми за да коментираш в моя блог. Нали е честно, след като ти ми поставяш условия с кого да комуникирам в твоя блог и като не ги спазваш ме триеш, то бъди добър да испълниш моите условия които съм посочил в коментар към предния си постинг. Ако не си ги прочел ето копирам ти ги:

Гете, спрямо теб бях много дълго време прекалено добронамерен, но от това добро не видях.
Питам - аз на теб коментар трил ли съм ти?
Посвети ми постинг в който лъжеш най-нагло, че не съм те допускал в блога си да се защитиш от нападките ми - Лъжец!
Модерацията ми ти пречела, написа за мен постинг, покани ме и обеща, че няма да триеш коментарите ми. Но ги триеш, при това мен наричаш подлец.
Във собствения си блог, под собствения си постинг, собственоръчно си написал, че призоваваш към добър тон. Единствените блогъри с добър тон писали под твоя постинг съм аз и Шамбала. Оплюхте и Шамбала. А ти под собствения си призив за добър тон, си хвърлил тон помия по мен, даже не споменавам останалите от групичката ти.

Гете, когато пуснеш нов постинг, в който изброените тук от мен неща ги напишеш и кажеш - извинявам се за отвратителното си с нищо не предизвикано поведение, то тогава е възможно пак да си говорим.
Дотогава не стъпвай повече в блога ми, ще бъдеш трит.
цитирай
8. milady - 6++++++
07.06.2018 21:16
Баба - Мушмула, презряла и затуй много вкусна

- О, на Баба сладкото Микронче,
ще посветиш ли една френска поема
на бабината си ливада окосена?
цитирай
9. merlin68 - Липсва ми само Хор на клонингите Му, ...
07.06.2018 21:20
elinora написа:
Липсва ми само Хор на клонингите Му, който се включва през определен интервал с дежурната реплика - Стар, велик си! Благодарим ти, Стар!:)


Откакто тези които не са му клонинги научиха репликите на клонингите му, няма необходимост те да се включват толкова често.
цитирай
10. zax - Четох, раз-два трино Списиал...
07.06.2018 22:16
Четох, раз-два три
но Списиалистъ най си ме изкефи.
Но виждам връзка друга с неговата "бабка"
... не знам защо у блога винаги е роптала,
срещу всяка дето му лягАла.
Дан' не му е тя светилница
ил' на мининкио закрилница.

/да видим пак ли коментара ще ми изтрие човечето което в него се открие/.
цитирай
11. merlin68 - Интересна пиеска си написал. . . ...
07.06.2018 22:35
mt46 написа:
Интересна пиеска си написал...


Благодаря!
цитирай
12. kvg55 - merlin68,
08.06.2018 00:05
Пиесата е жива и актуална, но мисля, че репликите на "Разпопен комунист-милиционер" са твърде кратки за възможностите му.
цитирай
13. merlin68 - Пиесата е жива и актуална, но мисля, ...
08.06.2018 08:05
kvg55 написа:
Пиесата е жива и актуална, но мисля, че репликите на "Разпопен комунист-милиционер" са твърде кратки за възможностите му.


Критиката ти за това, че не съм развил в цялата му пълнота този образ е абсолютно основателна. В своя защита мога да кажа само, че ако го бях направил, публиката би избягала в средата на пиесата.
цитирай
14. kvg55 - До 13. merlin68
08.06.2018 08:13
Да, прав си! Трябва да се мисли и за здравето на публиката.
цитирай
15. karamelita - Final trop impressioinnant!Bravo!
08.06.2018 14:39
Ne iagte razvaleni muchmuli,4e hvachta raztroistvo i blogat chte bade totalno osran!
цитирай
16. born - Великолепен драматург се оказва ш ...
08.06.2018 15:03
Великолепен драматург се оказва ш !!!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
08.06.2018 15:50
Цяла Шекспирова пиеса си спретнал!
Лошото е, че в махлянска свада сме се хванали гуша за гуша и делим....нищото!?
Познатият вариант на разделяй, за да владееш!
И доколкото улавям, политиката е в дъното на нещата!
Да, няма начин римският специалитет да не се появи!
Сигурно съм пропуснал нещо, в политиката търся само доказано полезното Останалото обслужва нечии интереси и не ме интересува!
Да се караме заради чужди интереси-не си струва!
Големи тъпанари сме,цял живот трябва някой да ни учи! И все сме недоучени
А дедите ни, къде учени, къде не, са знаели повече?
Например-как да заловят избягал затворник, убиец, да го осъдят по бързата процедура и да няма протекции
Май от кавги помежду си, сме забрвили наученото...Пък може и затова да се правят, знае ли човек?!

Хубав ден и добро настроение извън гюрултията в пиесата!
цитирай
18. merlin68 - Великолепен драматург се оказва ш ...
08.06.2018 17:45
born написа:
Великолепен драматург се оказва ш !!!


Само чакам от мрака на Нетя да изплува Ника на някой режисьор и да ме направи Личност:)
цитирай
19. merlin68 - Цяла Шекспирова пиеса си спретн...
08.06.2018 17:47
leonleonovpom2 написа:
Цяла Шекспирова пиеса си спретнал!
Лошото е, че в махлянска свада сме се хванали гуша за гуша и делим....нищото!?
Познатият вариант на разделяй, за да владееш!
И доколкото улавям, политиката е в дъното на нещата!
Да, няма начин римският специалитет да не се появи!
Сигурно съм пропуснал нещо, в политиката търся само доказано полезното Останалото обслужва нечии интереси и не ме интересува!
Да се караме заради чужди интереси-не си струва!
Големи тъпанари сме,цял живот трябва някой да ни учи! И все сме недоучени
А дедите ни, къде учени, къде не, са знаели повече?
Например-как да заловят избягал затворник, убиец, да го осъдят по бързата процедура и да няма протекции
Май от кавги помежду си, сме забрвили наученото...Пък може и затова да се правят, знае ли човек?!

Хубав ден и добро настроение извън гюрултията в пиесата!


Не става въпрос за политика, поне не истинска.
Става въпрос за едни хора които убиват всяка човешка идея като започнеш от Христос и свършиш с Демокрацията. Едни и същи, превръщат всяка красива идея в мръсна дума, а след това политкоректно я забраняват.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1680259
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031