Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2021 07:07 - Хей, алЬоооо ... чуваме ли сЪ ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2277 Коментари: 18 Гласове:
4

Последна промяна: 29.11.2021 09:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                          .....

                                      ТАКА СИ ВИКАМ АЗ НА ЕДНОГО  ДЕТО СА МЪЧИ 

                                          ДА ПРОДАВА КРАСТАВИЦИ НА КРАСТАВИЧАР

                                                  ПОДКОКОРОСАН ОТ ЕДИН ДРУГИГО,

                                                               ЧЕ ЗА СМЯХ ДА СТАВА

                                                       КАКВО ЛИ НЕ ПРАВИ ТЯ, ЛЮБОфТА

                                              А, ЕТО ГО И САМОТО ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО;


„Когато казвам , че сондата в Воркута си беше предприятие вЕрвай ми. Нама нищо общо с кобилиците в Дъбник-по скоро прилича на морските сонди-такава също съм виждал, но не в Русия, а в кралството на Жоро„

                                   ТОВА КОЕТО СЕ ВИЖДА НА КАРТИНКАТА НЕ СА СОНДИ

image

                                                      ... НИЩО, ЧЕ ОБСЛУЖВАТ СОНДАЖИ


                                               image

                                          ТОВА ЗЕЛЕНОТО НЕЩО СЪЩО НЕ Е СОНДА МАКАР, ЧЕ

                                             В СЛУЧАЯ СЕ Е ЧУЧНАЛО НА ЯВНО ВОДЕН СОНДАЖ





                                               image

                                     И ТОВА НЕ Е СОНДА НО, НО Е ПЪРВООБРАЗА НА ПОКАЗАНОТО

                                                                В ПЪРВИТЕ  ДВЕ КАРТИНКИ   


             

                    ... ТОВА НА ДОЛНАТА КАРТИНКА СЪЩО НЕ Е СОНДА МАКАР, ЧЕ ПРИЛИЧА

                                ТО И НА „СОНДА КОЯТО СИ Е ПРЕДПРИЯТИЕ ПРИЛИЧА„ АМА НЕ Е


image

                        ... ТОВА КОЕТО БЪЛВА ОТГОРЕ НЕ Е НЕФТ ЗАЩОТО НЕ Е СОНДА.

           А, Е ... НАЙ ОБИКНОВЕН КОМИН И БЪЛВА ДИМ ОТ НЕДОБРЕ РАБОТЕЩ КОТЕЛ

                          КОМИНА Е ТАКА УКРЕПЕН ЗАЩОТО Е ОТ МЕТАЛ И СЕ НАМИРА

                                     НА 100 КМ ЗАД ПОЛЯРНИЯТ КРЪГ ВЪВ ... ВОРКУТА

                                           А ТАМ УСЛОВИЯТА НАИСТИНА, ЖЕСТОКИ 




                                 ... И НАЙ-НАКРАЯ ЕТО Я НЕЙНО ВЕЛИЧЕСТВО СОНДАТА 

                Т.Е. СОНДАЖНАТА КУЛА - ЧЕТЕРИТОЧКОВА И ЗА ДЪЛБОКО СОНДИРАНЕ

                ВИСОЧИНАТА И Е ОКОЛО 60 М. А КОЛКО ТЕЖИ НЕ МОГА ДА КАЖА, НО .... 



                                     image

               ...  ДА ВИЖДАТЕ ТУКА ВЪЗМОЖНОСТ СОНДЬОРА ДА СИ Я НАГРАБИ НА РАМО И

                               ДА ОДИ ДА ЧУКА НА ЧАСТНО КАКТО НЯКОИ УЖ ЗАПОЗНАТИ

                                       СЪС СОНДАЖНОТО ДЕЛО ТВЪРДЯТ, ЧЕ БИВАЛО ...


                                          А, ОБТЯЖКИТЕ ПОКАЗВАТ, ЧЕ НЯМА НАЧИН

                             БАЙ СОНДЬОР ДА СИ ПЛЮНЧИ ПРЪСТА И ДА МЕРИ ВЯТЪРА

                                  ТЕ, ОБТЯЖКИТЕ ПОКАЗВАТ, ЧЕ НЯКОИ ТУК В БЛОГА 

                                            СЕ ПЛЮНЧАТ ЗА ХЛОРОФИЛ РАЗБИРАЧИ

                                                   А КРАСТАВИЦИТЕ ИМ ВСЕ ЗРЕЛИ


                                 ИНАЧЕ АЗ ВИ ОБЕЩАВАМ, ЧЕ ЩЕ ИМА ПРОДЪЛЖЕНИЕ







Гласувай:
4



1. getmans1 - Това което е на първата картинка е т. ...
29.11.2021 07:35
Това което е на първата картинка е т.н. КАЧАЛКА - част от дълбочинната помпа, която при движението си на гори и долу движи сондажният лост и съответно буталото на помпата.
Не е сонда ноо, за краткост може да се нарече „сондаж„ заедно с това което в земята.
цитирай
2. vmir - Никак не ме учудва, че някой пак е станал за кашмер с претенции за знаещ.
29.11.2021 11:11
Учудва ме само дали има интелектуалния капацитет да проумее, че "знанията" му са гарантирани със закон, който от десетилетия е отменен.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Вмире,
29.11.2021 11:58
Интелектът е най-вече свързан с оцеляването - при животните физическото, при човека и физическото, и менталното. А знанията вече "трупат" неравенства. Моите знания /в кавички/ са ме правили "неравен" спрямо теб и преди промените и след промените. Много неравен. Никога нито аз, нито деца и внуци/надявам се/ не сме вървели "подир" храната. Винаги/и преди , и след промените / сме живяли като средностатистически европейци тук, в страната си. Кел файда да си с високоакадемични знания, а да живееш като скот/зад забор, по твои думи/ или да търсиш ябанджийски хляб.
Няма да забравя един бригадир/няколко пъти кавалер на труда/ който ми каза следното:
Не ти трябва "сине" ябанджийски хляб , нямаш нужда. Той всъщност е Ебан/джийски/ хляб. Човекът се опита да ме успокои защото бях бесен, че ме спря условна присъда/за производствено ЧП/ да отида в Ирак, а и билет вече имах купен

vmir написа:
Учудва ме само дали има интелектуалния капацитет да проумее, че "знанията" му са гарантирани със закон, който от десетилетия е отменен.

цитирай
4. blackpredator - а сега де
29.11.2021 12:06
кой е доносникът?
цитирай
5. getmans1 - В автобуса който пръдне, пръв бърчи нос ...
29.11.2021 12:57
blackpredator написа:
кой е доносникът?


... Ресто не струва.. хлорофил няма
За двата реда кафяво де си се напъвал не си заслужава, ... аз, по нея картинка дисертация бих написал, както не съм го работил занаята...

ПЪК И КЛЕВЕТНИК НЕ СЪМ;

28.11 17:50 - blog13
28.11 17:39 - blackpredator
28.11 16:45 - germantiger


цитирай
6. getmans1 - Учудва ме само дали има интелект...
29.11.2021 13:05
vmir написа:
Учудва ме само дали има интелектуалния капацитет да проумее, че "знанията" му са гарантирани със закон, който от десетилетия е отменен.


... Не знам дали закон знания му гарантирал но със сигурност му е надул скудоумното самочувствие да пречупва всичко през призмата на болшевизма и русофилието...
цитирай
7. blackpredator - http://alfa.kachi-snimka.info/images-2021/bfi1638180955u.jpg
29.11.2021 13:16
туй у Воркута оранжерия за краставици
не се праи на улав дърт доносносник
моят постинг за краставичаря в 11 ч., требе Венци да го е докладвал
цитирай
8. getmans1 - . . . Ком. 6 е пример как тук те обсъ...
29.11.2021 13:21
... Ком. 6 е пример как тук те обсъждаме ... но в светлината на темата на постинга. Средното ми образование е такова каквото, е ... Замен е довод да твърдя, че по темата съм запознат А ЩО ЗА ДОВОД Е ЗА ТЕБ, ЧЕ ДА ГО ИЗТЪКВАШ КЪДЕТО НЕ МУ Е МЯСТОТО, ТИ САМ СИ ПРЕЦЕНИ ...

vencivaleri1951 написа:
Интелектът е най-вече свързан с оцеляването - при животните физическото, при човека и физическото, и менталното. А знанията вече "трупат" неравенства. Моите знания /в кавички/ са ме правили "неравен" спрямо теб и преди промените и след промените. Много неравен. Никога нито аз, нито деца и внуци/надявам се/ не сме вървели "подир" храната. Винаги/и преди , и след промените / сме живяли като средностатистически европейци тук, в страната си. Кел файда да си с високоакадемични знания, а да живееш като скот/зад забор, по твои думи/ или да търсиш ябанджийски хляб.
Няма да забравя един бригадир/няколко пъти кавалер на труда/ който ми каза следното:
Не ти трябва "сине" ябанджийски хляб , нямаш нужда. Той всъщност е Ебан/джийски/ хляб. Човекът се опита да ме успокои защото бях бесен, че ме спря условна присъда/за производствено ЧП/ да отида в Ирак, а и билет вече имах купен

vmir написа:
Учудва ме само дали има интелектуалния капацитет да проумее, че "знанията" му са гарантирани със закон, който от десетилетия е отменен.


цитирай
9. getmans1 - . . . Знам, прочех го по телефона д...
29.11.2021 13:32
... Знам, прочех го по телефона докато чаках да си платя водата ... и за това ти пиша, че за двата реда „кафяво„ не си струва да си плюя на суратя. Карма, ко да прайш
... По-ми е кеф да ти се присмея на гугърският ти акъл, публично..

blackpredator написа:
туй у Воркута оранжерия за краставици
не се праи на улав дърт доносносник
моят постинг за краставичаря в 11 ч., требе Венци да го е докладвал

цитирай
10. blackpredator - да бе
29.11.2021 15:07
getmans1 написа:
Карма, ко да прайш

не е Карма, Курва...
цитирай
11. getmans1 - Карма, ко да прайш не е Карма, К...
29.11.2021 15:12
blackpredator написа:
getmans1 написа:
Карма, ко да прайш

не е Карма, Курва...


... а, колко БАНа щеше да имаш досега, а ... клеветник, нещастен
цитирай
12. vencivaleri1951 - Това , че харесвам Русия, че харесвам руските хора, че харесвам руската култура
29.11.2021 16:06
е аксиома. Живял съм там, усещал съм отношението към мен, имам и до днес приятелство и познанства от преди половин век. Тоест благосклонна е била Руската страна към мен, какъв да бъда аз да бъда към нея. Това само от собствения допир до този велик народ. А защо съм признателен , защо са признателни били баща ми, дядо ми, прадядо ми, то е защото нямам съдбата на кюрд, а за да нямам тази съдба кръв са проливали руските народи.Те са били зад нас в онзи момент, против нас са били народите от Запад. Такава съдба имат и сърби и гърци. Разликата между нас и тях е , че при тях непризнателните поганци , са отделни изключения. Това не пречи на родолюбието на рода ми. Показах преди време извадка от отличия през всички възможни войни водени от България-редко могат да бъдат видяни от цивилни фамилии-доброволци.
Колкото до болшевизма. Не аз, ти си с болшевишка стигма . Ти си този , който търси колективни вини, "буташ паметници, лустрираш" От както те знам, ти вечно търсиш място под слънцето с репликата -Не съм бил и не съм. Цял живот с отрицание-до 10ти ноември тайно, след 10ти явно, но никого не го интересува " юначеството" ти.
След "победителите" , обикновено тича прислугата.
Ще завърша с реплика на великия Ицо. "Кайто играе пИчели, който не играе не пИчели.
цитирай
13. get - До 12. vencivaleri1951 - Пак овапца шалварите, бат Венци :))) ?
29.11.2021 18:51
vencivaleri1951 написа:

- Това , че харесвам Русия, че харесвам руските хора, че харесвам руската култура



Как можеш да харесваш нещо - след като, ПО ОТНОШЕНИЕ НА СЪЩОТО, до момента демонстрираш ПОЗНАНИЯ НА ТОТАЛЕН ИЛИТЕРАТ :))) ?
цитирай
14. vmir - 12. vencivaleri1951,
29.11.2021 21:17
vencivaleri1951 написа:

След "победителите" , обикновено тича прислугата.
Ще завърша с реплика на великия Ицо. "Кайто играе пИчели, който не играе не пИчели.


В коя игра и какво си спечелил? В която ти си бил "европеец", докато останалите са били принудени да живеят заградени с телени огради, отстрелвани за опит да ги преминат или за да им заграбят имотите ли? Не те ли е срам да гледаш на тези хора като на "прислуга" или да наричаш "педераст" очевидец на убийства, защото се е скрил за да не бъде насечен от съидейниците ти като жертвите им?

Можеш ли да обясниш как дезертьор от армия става неин началник освен с прислугване на враговете й? Първо на Чърчил, после на Сталин, нали са все срещу България! Докато честни български войничета гинат за националния си идеал. И вместо да си благодарен на британци, американци и европейци, че не ти се налага да се криеш под кревата, ти си седнал да славословиш руския народ, явяващ се неизбежния гарант на мракобесието и терора?

Не, че в спорта няма продажници, които срещу облаги предават съотборниците си, но спорта е игра за забавление, а ти явно имаш за забавление убийствата и терора.
цитирай
15. getmans1 - . . . Колкото до болшевизма. Не аз, ти ...
29.11.2021 22:06
vencivaleri1951 написа:
...
Колкото до болшевизма. Не аз, ти си с болшевишка стигма . Ти си този , който търси колективни вини, "буташ паметници, лустрираш"...


... ДНЕС И ТУК В ТОЗИ ПОСТИНГ НЯМА ПАМЕТНИЦИ ... НО НЯКОИ ВСИЧКО-РАЗБИРАЧИ И МЕНТЕ КРАСТАВИЧАРИ НАИСТИНА СЕ НУЖДАЯТ ОТ ЛУСТРИРАНЕ

vencivaleri1951 написа:
От както те знам, ти вечно търсиш място под слънцето с репликата -Не съм бил и не съм. Цял живот с отрицание-до 10ти ноември тайно, след 10ти явно, но никого не го интересува " юначеството" ти.


... МОЕТО МЕСТЕНЦЕ ПОД СЛЪНЦЕТО СИ МИ ХАРЕСВА И С МИРОГЛЕДА СИ СЪМ В КОМФОРТ А ТИ С ТВОИТЕ ВНУШЕНИЯ ВИНАГИ ЩЕ СИ ПРЕДИЗВИКВАШ ГЛАВОБОЛИЯ

- ВЧЕРА ГО НАПРАВИ В ПОСТИНГА СИ ... МНЕНИЕТО ТИ ЗА БОРИСОВ СИ Е ТВОЯ РАБОТА, НОООО ... ДА МЕ НАБУТВАШ И МЕН, И СРЕДНОТО МИ ОБАЗОВАНИЕ В ДРЪНКАНИЦИТЕ ТИ Е КРАЙНО НЕПРИЕМЛИВО...

... АБЕ КЪДЕ ТИ Е ПОСТИНГА ЗА ВОРКУТА - МНОГО ЦЕНЕН ДА ЗНАЙШ
цитирай
16. vmir - Бот Венцо хаби много енергия да си поддържа легендите -
30.11.2021 19:38
подобно на "идеалиста" Блохин, любимеца на Сталин заради безпределната му вяра във вожда, убил лично 50000 "душмани на комунизма", както и бот Венцо би ги определил.

https://nbrakalova.blog.bg/history/2021/11/30/koi-e-palachyt-na-stalin-ubil-50-hiliadi-dushi.1791597
цитирай
17. vencivaleri1951 - Хей "бакшиш",
01.12.2021 21:30
Сигурен ли си , че "литерат" се става с копи пейс нон стоп?
Първо, аз написах култура, а не литература. Възможно е да съм почитател на руския цирк и частушките например...
Второ държавен изпит имам по руски език и литература
Имам и две успешни интервюта с френски.за работа в чужбина и специализация в СЕПИА/филиал на Сорбоната/
Имам греха и да поназнайвам српски-тоест втори западен език:)
"Литерате" , ти какви езици научи в Пазарджик и "Георги Димитров"
Щото на мен са ми преподавали професири, чиито дядовци също са били професори, а твоето "признато висше" е плод на не малка част от преподавателския състав също с "признато висше"
Дипломата от моя университет е валидна в цял свят, а от твоя "Университет" на пет метра от граничната бразда е непотребна хартия.
Състоянието в което се намира Б-я в не малка степен се дължи та вашего брата -випускниците на ВПШ в Симеоново. Преди промените далаверата не бе ви чужда, след промените я оглавихте/ далаверата/




get написа:
vencivaleri1951 написа:

- Това , че харесвам Русия, че харесвам руските хора, че харесвам руската култура



Как можеш да харесваш нещо - след като, ПО ОТНОШЕНИЕ НА СЪЩОТО, до момента демонстрираш ПОЗНАНИЯ НА ТОТАЛЕН ИЛИТЕРАТ :))) ?

цитирай
18. vencivaleri1951 - "Миризлив"
01.12.2021 21:48
Намекът ти за баща ми е жалък и смешен. Кавалер на орден и медал за храброст от война, да наречеш дезертьор е диагноза. Той е защитавал родината на майка си от агресор и помагача му. Ти на това ли казваш дезертьор. А имаш ли поне малка представа , какво щеше да се случи с българския корпус в Югославия, ако нямаше българи в Съпротивата им и ако Димитров не бе провел разговор с Тито?
Наясно ли си , как след наказателни акции и откровено на моменти мародерство ,
почти без щети се отървават подразделенията там. Ще ти го обясня-
-заради "дезертьорите" най напред
-заради силната връзка на Димитров с Тито
-И кои са дезертьори, щом така поставяш въпроса? Тези , които са избрали да воюват срещу Хитлер по различни причини, или стадото което като безмозъчна биомаса тръгва след всеки победител-първо след Хитлер, после Сталин
С две думи-баща ми е спасил задника на дядо ти.

И още нещо се сещам
Ти тук презентира майка си като Зоя Космедеянская-на 16 години член на БКП Това е лъжа
Първо защото за членство се изисква пълнолетие, а после тогава членството се предшества от кандидат-членство. Но не там е въпросът
Баща ми например става член на БКП на 25-6 годишта възраст-5 години по късно от мен и 10 от майка ти.
И се разбира, че не е комунист, когато му искат номера на билета за да го регистрират в ППО в Доброславци, а се оказва че не е член на БКП-преди това е курсант в Югославия и СССР. И СССР, защото довършва военното училище там, след като се скарват Тито и Сталин.
И виж рекапитулацията. При теб:
-дядо антикомунист, майка комунист, ти ...мрънкач
-при мен дядо левичар, баща левичар, аз левичар, деца с тежнения към лявото, внуци също...
Къде е дезертьорството?
И като казвам свободен европейски гражданин, знам какво говоря
След казармата си взех и югославски паспорт и за мен кльон нямаше. А го взех паспотрта след казармата за да не огорча баща си. Ако го бях взел преди това, нямаше да служа. Не срещнах подкрепа в това си действие у никой приятел , или познат. Гадже ме заряза дори-всички ми казваха , че съм луд
Може би бяха прави. Ето такива сме дезертьорите
от Трънска околия


vmir написа:
vencivaleri1951 написа:

След "победителите" , обикновено тича прислугата.
Ще завърша с реплика на великия Ицо. "Кайто играе пИчели, който не играе не пИчели.


В коя игра и какво си спечелил? В която ти си бил "европеец", докато останалите са били принудени да живеят заградени с телени огради, отстрелвани за опит да ги преминат или за да им заграбят имотите ли? Не те ли е срам да гледаш на тези хора като на "прислуга" или да наричаш "педераст" очевидец на убийства, защото се е скрил за да не бъде насечен от съидейниците ти като жертвите им?

Можеш ли да обясниш как дезертьор от армия става неин началник освен с прислугване на враговете й? Първо на Чърчил, после на Сталин, нали са все срещу България! Докато честни български войничета гинат за националния си идеал. И вместо да си благодарен на британци, американци и европейци, че не ти се налага да се криеш под кревата, ти си седнал да славословиш руския народ, явяващ се неизбежния гарант на мракобесието и терора?

Не, че в спорта няма продажници, които срещу облаги предават съотборниците си, но спорта е игра за забавление, а ти явно имаш за забавление убийствата и терора.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6140239
Постинги: 2777
Коментари: 26679
Гласове: 9696
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930